به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۴۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد :
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این حرکت به هیچ عنوان پسندیده نیست واز کنار آن بی تفاوت نخواهیم گذشت.
خبردنا :  مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ معلمی حق تنبیه دانش آموزان را ندارد.

" هادی زارع پور " گفت: تنبیه بدنی خط قرمز آموزش و پرورش است وهیچ معلمی حق تنبیه دانش آموزان را ندارد.

 هادی زارع پور افزود: به موجب ماده۷۷آئین نامه اجرایی مدارس، تنبیه بدنی از سوی کادر اداری و آموزشی تخلف اداری محسوب می‌شود وبرخورد قاطع و قانونی با خاطیان انجام  خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این حرکت به هیچ عنوان پسندیده نیست واز کنار آن بی تفاوت نخواهیم گذشت.

زارع پور افزود: معلمان باید به عنوان الگوی تربیتی در هر شرایطی بتوانند رفتار خود را کنترل کرده واز تنبیه بدنی خودداری کنند.

وی بیان کرد: این کار از نظر آموزش و پرورش ناپسند است و تحت هیچ شرایطی نباید تنبیه بدنی انجام بگیرد و هیچ کس هم این مجوز را نمی‌دهد که عوامل آموزشی تنبیه را انجام دهند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
عزیزم وقتی خبر از مدارس و کلاس درس ندارید اینگونه اظهار نظر می فرمایید راستی چرا شما همه ساله آغاز سال تحصیلی را در مدارس دخترانه آن هم مدارس خاص کنترل شده دخترانه برگزار می کنید و جرات نمی کنید در مدارس پسرانه برگزار کنید و اگر برگزار کنید پسرها شما را هو می کنند اگر راست می گویید فقط یک ساعت (یک زنگ) سر کلاس یکی از مدارس پسرانه متوسطه دوم تنهایی حاضر شوید و تدریس کنید آن موقع اظهار نظر فرمایید ببین اجازه می دهند که تکان بخوری؟ اشک از چشم هایت در می آورند اگر گرز بر سرت نکوبند!!!!! ثانیا جناب آقای مدیرکل محترم که این 7 سال از یک مدرسه و یک کلاس درس بازدید نداشتی !!!!! آن بخش نامه های دست و پا گیر شما باعث این مسائل شده است از جمله اینکه نرم کلاس 40 نفر است در یک کلاس 40 نفره کجا معلم می تواند تدریس کند اصلا کنترل از دستش خارج است!!! آیا شما مشاور و مربی تربیتی و مدیر توانمند و معاون توانمند و علاقه مند به مدارست فرستادی و اگر فرستادی انجام وظیفه می کنند کلاس درس را برای معلم آماده کردند جو مدرسه آمادگی برای تدریس معلم دارد؟!!!! ثالثا در کنار تشویق باید تنبیه هم باشد و گرنه تربیت صحیح انجام نمی گیرد شما بخشنامه عدم تنبیه را چماقی کردید بر سر معلم و مدیر و اولیاء همین باعث بی نظمی در مدارس شده که شما نمی توانی سرک به مدارس کشی!!!!!! بنابراین اول از خودتان شروع کنید و درست مدارس را رهبری و نظارت کنید تا الان مجبور نباشید اظهار نظری کنید که برای افراد جامعه سئوال باشد که مگر در مدارس چه می گذرد و چه خبره؟!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: