به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی انجام شده برخی مواقع کارخانه ۳۳۰۰ تنی مارگون آلودگی زیست محیطی دارد.
سید اسدالله هاشمی در گفت‌وگو با خبردنا اظهار داشت: به دلیل شرایط تحریم تامین برخی قطعات اتاق کنترل گرد و غبار کارخانه سیمان مارگون با مشکل روبه‌رو است.

وی با اشاره به تذکرات داده شده به مسئولان کارخانه سیمان مارگون عنوان کرد: طبق ماده 11 و 12 حفاظت و بهسازی محیط زیست و صنایع آلاینده تذکر و مهلت قانونی می‌دهیم که در صورت عدم رفع مشکل جزو صنایع آلاینده معرفی شده تا طبق قانون خسارت‌های وارده در منطقه هزینه شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه نظارت بر مناطق تحت مدیریت در روزهای تعطیل افزایش می‌یابد، افزود: 15 قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز روز جمعه دهم آبان‌ماه از متخلفان کشف و ضبط شد که از این تعداد چهار مورد مجاز و مابقی غیر مجاز بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گرفتن فرصت از سودجویان با پایش، برنامه ریزی و مدیریت دقیق مناطق را از برنامه‌های خود دانست و ادامه داد: متخلفان بدون اغماض به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

هاشمی گفت: طبق قانون  هرگونه شکار، خرید، فروش، حمل و نگهداری حیوانات وحشی بدون کسب مجوز از محیط زیست خلاف قانون بوده و با متخلفان عرصه‌های زیست محیطی قاطعانه برخورد می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: