به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: ۳۷ مدرسه در مناطق مختلف این شهرستان اعم از شهری و روستایی در ساختمان‌های اجاره‌ای فعالیت دارند.
علی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبردنا اظهار داشت: نیمی از جمعیت دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد تحصیل می‌کنند که با این شرایط با کمبود فضای فیزیکی روبه رو هستیم.

وی با بیان اینکه نزدیک به 600 مدرسه در شهرستان بویراحمد داریم که از این تعداد 37 مدرسه در ساختمان‌های اجاره‌ای دایر شده‌اند، افزود: در مدارس حاشیه شهرمشکل کمبود فضای فیزیکی داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ابراز کرد: در مناطق حاشیه شهر یاسوج اعم از مادوان، مهریان، بلهزار و سرآبتاوه برای تحصیل دانش آموزان کمبود مدرسه داریم که بدون شک رفع این مشکل با ورود خیرین امکان پذیر است.

حسن زاده با بیان اینکه هم اکنون مدرسه بدون معلم در شهرستان بویراحمد نداریم، خاطرنشان کرد: بهترین سازماندهی در زمینه نیروی انسانی را امسال داشتیم به گونه‌ای که در برخی شهرستان‌ها کسری ساعت دارند ولی در این شهرستان مشکلی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هم اکنون دانش آموزی داریم که بدون معلم باشد؟ هم گفت: اینکه دانش آموزی تا این موقع سال معلم نداشته باشد، محال است ولی شاید فردی به دلیل انتقال و یا اینکه فرزند طلاق و خانواده زندانی باشد، هنوز مدرسه نرفته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: