به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۴۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
خبردنا: بیت آیت الله العظمی ملک حسینی (ره) نماینده فقید ولی فقیه و خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویر احمد با انتشار  بیانه ای از "عدم برگزاری” سالگرد آن اسوه علم و فقاهت و صبر و شجاعت خبر داد.

به گزارش "خبردنا"، متن این بیانیه  به شرح زیر است؛

"بسمه تعالی”

مردم ولایتمدار و عالم پرور کهگیلویه و بویراحمد

هفت سال از عروج بزرگ مردی می گذرد که زندگی پر برکتش اش را وقف ترویج اسلام ناب محمدی و مکتب علوی کرد، آیت الله العظمی سید کرامت الله ملک حسینی رحمت الله علیه که در بیش از نیم قرن از عمر گرانمایه اش مرجع فکری و دینی مردمی بود که تبلور دین، تجلی تمسک به قرآن و اهل بیت، فضائل اخلاقی،‌ صدق و صفای الهی را در منش و روش آن فقیه شجاع و عالم عامل دیده بودند. بر این اساس شما مردم شریف و محب اهل بیت در روز وداعش حماسه ای ستودنی و ماندگار از پیوند با علمای دین و تکریم خادمان مکتب تشیع آفریدید.

اینک نیز ضمن قدردانی از الطاف بیکران مردم استان به مقام روحانیت و به خصوص به بیت آن فقیه مجاهد و فقید به اطلاع می رساند به دلیل تقارن ایام رحلت آن اسوه علم و فقاهت و صبر و شجاعت با ایام مبارک ربیع الاول و به خاطر عدم تاخیر در جشنهای مردم که به طور طبیعی در دوماه گذشته به تعویق افتاد، آیین هفتمین سالگرد امسال برگزار نخواهد شد و به فضل خدا در سال آتی دومین کنگره ملی آیت الله العظمی سید کرامت الله ملک حسینی برگزار خواهدشد.

"بیت آیت الله العظمی ملک حسینی ( ره)”

نام:
ایمیل:
* نظر: