به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
اختصاصی خبردنا:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره مشخص شد.
به گزارش اختصاصی خبردنا، معاون کنونی هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد زودی سکان مدیریتی مهمترین نهاد فرهنگی استان را برعهده خواهد گرفت.

" محمدعلی پیرسبزی " از نیروهای " غلامرضا تاج گردون " نماینده کنونی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی محسوب می شود که حدود هشت سال است که مسوولیت معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشته است.

" پیرسبزی " البته سابقه حضور در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی این استان را در کارنامه خود در سال های 81 و 82 هم بهمراه دارد.

"رضا دهبانی پور " مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در روز سیزدهم خردادماه 1398 استعفای خود را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم کرد و با آن موافقت شد.

گفته می شود " دهبانی پور " قصد کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات کهگیلویه بزرگ را دارد که بنا به برخی شنیده ها تاکنون مورد استقبال جریان های سیاسی و طیف های مردمی واقع نشده است.

با انتخاب " پیرسبزی " در مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عملا می توان گفت که این اداره کل نیز به " غلامرضا تاج گردون " رسید تا برای اولین بار یک گچسارانی مسوولیت این اداره کل را برعهده بگیرد.

زمان معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در روزهای آینده خواهد بود.

بنظر می رسد این اداره کل نیاز به یک بازسازی اساسی جهت پویایی در حوزه های مختلف دارد و البته " پیرسبزی " بدلیل تجارب بالایی که در حوزه هنر دارد بطورحتم خوب می داند که باید آشتی دوباره ای در این حوزه ها با اقشار تاثیرگذار فرهنگی و هنری ایجاد کند.

برخی از پروژه های عمرانی دهها سال مانده برزمین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیازمند تزریق اعتبارات ویژه از سوی نهادهای مرتبط بویژه سازمان برنامه و بودجه استان و شخص " تاج گردون " رئیس کمیسیون برنامه و بودجه دارد که " پیرسبزی " بدلایل مختلف می تواند در این حوزه  نیز تاثیرگذار باشد.

" امان الله نجفی " از زمان استعفای " رضا دهبانی پور " مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان " سرپرست " این اداره کل منصوب شده بود.

خبردنا نیز باتقدیر فراوان از تلاش های برادر عزیزمان جناب آقای " نجفی " در دوران سرپرستی بر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، انتصاب دیگر برادر عزیز و باتجربه مان جناب آقای " محمدعلی پیرسبزی " را به جامعه فرهنگی و هنری استان تبریک و امیدست در اواخر دهه 90 شاهد تحولی تاریخی در این حوزه در استان خود باشیم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
بیچاره شدند هنرمندها
کتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
اتفاقا وزارت بهترین گزینه را انتخاب کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: