به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
جمالی:
وی خاطرنشان کرد: شاید آدم‌های مریضی باشند که در انتخابات تخلفی انجام دهند ولی اگر از مدیران اجرایی کسی تخلف کرد بدون شک با وی برخورد می‌شود.
خبردنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دنبال برگزاری انتخاباتی بی‌حاشیه هستیم و استاندار در هر استانی تاکنون انتخابات برگزار کرده در واقع جزو بهترین انتخابات‌ها بوده است.

به گزارش "خبردنا"، احد جمالی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه با بی‌عدالتی و تبعیض مخالف هستیم اظهار داشت: مهمترین نماد حاکمیت امام علی(ع) است.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام جهان شمول است و ما که ادعای مسلمانی داریم باید برگردیم و ببینیم این دین چه می‌گوید، عنوان کرد: در زمینه عملکرد دولت‌ها باید منصفانه قضاوت کنیم و دولت‌ها بدون شک نقاظ قوت و ضعف داشته‌اند.

جمالی با تاکید بر اینکه تکریم شخصیت انسان‌ها وظیفه انسانی و اسلامی است، ابراز کرد: دنبال برگزاری انتخاباتی بی‌حاشیه هستیم و استاندار در هر استانی تاکنون انتخابات برگزار کرده در واقع جزو بهترین انتخابات‌ها بوده است و خود من نیز در قم یکی از سالم‌ترین انتخابات را برگزار کردم و معتقد به کار سیستمی بوده و در این راستا انتظار همکاری داریم.

وی خاطرنشان کرد: شاید آدم‌های مریضی باشند که در انتخابات تخلفی انجام دهند ولی اگر از مدیران اجرایی کسی تخلف کرد بدون شک با وی برخورد می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رنگ قومیت‌گرایی و طایفه‌گرایی در این استان پررنگ بوده و بر مسائل حزبی و سیاسی برتری دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: