به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۴۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
وی اظهار داشت: ایشان تا کنون حاضر به کنار رفتن از انتخابات نشده و قصد دارند به صورت مستقل در انتخابات آتی حضور پیدا کند.
خبردنا: یک منبع آگاه از معرفی کاندیدای نهایی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در آینده نزدیک خبر داد.

این منبع آگاه در گفت و گو با "خبردنا" با بیان اینکه شورای اصلاحطلبان بویراحمد و دنا تا کنون جلسات متعددی برای معرفی کاندیدای نهایی خود برگزار کرده است ، افزود: اعضای این شورا بر حضور پرقدرت در این انتخابات تاکید داشته و قصد دارد کاندیدایی که از بیشترین اقبال بین مردم برخوردار است را معرفی نماید.

وی اظهار داشت: سید باقر موسوی به عنوان لیدر اصلاحات در تلاش است گزینه های احتمالی این جریان با وحدت همه جانبه بر سر یک کاندیدای واحد در انتخابات شرکت کنند.

این منبع آگاه با بیان اینکه گزینه نهایی اصلاحطلبان بویراحمد و دنا هنوز مشخص نیست ، افزود: البته باید اذعان داشت که نظر سید باقر موسوی و اکثریت قریب به اتفاق شورای اصلاحطلبان این دو شهرستان، بر معرفی  اردوان ایزدپناه به عنوان کاندیدای نهایی می باشد.

وی در خصوص دیگر گزینه های احتمالی که قصد حضور در انتخابات آتی را داشته اند نیز گفت: با صحبت های صورت گرفته آقای وکیلی از گردونه انتخابات در شهرستان های بویراحمد و دنا کنار رفت و قصد دارند در تهران به عنوان کاندیدای اصلاحطلبان در انتخابات شرکت کنند.

این منبع آگاه با بیان اینکه جلساتی هم با حضور جمعی از اصلاحطلبان با آقای بهرامی برگزار شده است، ادامه داد: ایشان تا کنون حاضر به کنار رفتن از انتخابات نشده و قصد دارند به صورت مستقل در انتخابات آتی حضور پیدا کند.

وی با تاکید براینکه تمام تلاش شورای اصلاحطلبان دو شهرستان بر وحدت همه گزینه های احتمالی این جریان برای انتخابات اسفندماه است ، گفت: سعی خواهیم کرد جلسات دیگری با آقای بهرامی برای رسیدن به وحدت و حضور پرقدرت در انتخابات برگزار کنیم.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تحلیلگر بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
کر زارعی چقدر شانس و اقبال دارد با این وجود که اصلاح طلبان و اصولگرایان و رضای همدیگر نمی روند که تنها یک کاندیدا داشته باشند بنابراین با این کاندیداهای متعدد این دو جناح باز هم زارعی گوی سبقت را می رباید و هت ریک می کند البته آقای زارعی هم صادق است و هم توکل می کند و هم با اصالت است البته به شرطی که این کاندیداهای متعدد دو جناح تا آخر در صحنه بمانند.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
دکتر بهرامی از همشون با سوادتر است و اینها نمی خواهند کسی از خودشان توانمند تر باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
کرو شوخی مکنید
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
با این اوصاف زارع فقط رای طایفه ای خود را دارد که آن هم بخشی از هم طایفه های خود از او جدا شده اند و زارع با رای 10 هزار نفری روبرو خواهد بود و دوستانه به او توصیه میشود از ثبت نام در این انتخابات صرفنظر نماید. صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
نام:
ایمیل:
* نظر: