به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۴۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
سبز بیان کرد: با کسانی که در موضوع قصور داشته‌اند، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی و قاطع می‌شود.
خبردنا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات درمان نوزاد ۲۹ هفته‌ای در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: کمیته بررسی دلیل مرگ این نوزاد تشکیل شده است.

به گزارش"خبردنا" ، غلام‌عباس سبز اظهار داشت: این نوزاد به صورت نارس یعنی در زمان 29 هفته‌ای به دنیا آمد که از همان روز اول درمان وی در بیمارستان امام سجاد(ع) آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این نوزاد نارس 63 روز در بیمارستان بستری بوده و مراحل درمان وی انجام می‌شد، افزود: این بیمار دچار مشکلات متعدد بوده است.

سبز ابراز کرد: این بیمار شب گذشته متعاقب استفاده از دستگاه بخور، متاسفانه دچار سوختگی حدود 20 درصد شده و علی‌رغم اقدامات متعدد درمانی صبح امروز درگذشت.

وی خاطرنشان کرد: به محض وقوع این اتفاق به دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کمیته بررسی دلایل مرگ این نوزاد تشکیل و از شب گذشته تاکنون چندین جلسه در این راستا برگزار شده و رسیدگی به موضوع به جد در دستور کار است.

سبز با ابراز همدردی با خانواده این نوزاد بیان کرد: با کسانی که در موضوع قصور داشته‌اند، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی و قاطع می‌شود و در این زمینه با کسی تعارفی با کسی نداریم و جزئیات بعد از بررسی کامل و دقیق در صورت نیاز اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
دانشگاه علوم پزشکی معاونت درمان ندارد و این یکی از بزرگتری ضعفهای دکتر ایلامی بود و هم اکنون یکی از ضعفهای بزرگ دانشگاه ضعیف بودن معاونت درمان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: