به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
امام جمعه قلعه رئیسی:
وی گفت: قرار بود استاندار موضوع را پی‌گیری کند لذا ما در برابر این بی‌تدبیری‌ها هرگز سکوت نخواهیم کرد.
خبردنا: آب شهر قلعه‌رئیسی از روز سه‌شنبه به مدت 2 روز قطع است که همین موجب اعتراض شدید امام جمعه شهر شده است.

به گزارش"خبردنا"، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان این که وقتی کارد به استخوان ما می‌رسد برای بیان مشکلات به رسانه‌ مراجعه می‌کنیم اظهار کرد: از روز سه‌شنبه بعدازظهر تا الان یعنی صبح پنج‌شنبه آب شهر قلعه‌رئیسی قطع است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان این که یک بار می‌گویند سیستم برقی خراب است و یک بار هم می‌گویند برق ضعیف است افزود: وقتی برق منطقه را تا 380 مگاوات افزایش دادند این توجیهات تنها به درد خود آقایان می‌خورد.

حجت‌الاسلام صلواتی با اشاره به این که بارها از هر تریبونی گفته‌ام مشکل ما مدیران ضعیف و ناکارآمد  و خودشیفته است افزود: این گونه که پیش می‌روند تنها به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کنند در حالی که نظام و انقلاب هیچ گناهی ندارد و این از بی‌کفایتی مدیران است.

وی اثر چنین مدیرانی را به اثر تحریم‌ها تشبیه کرد و گفت: اثر این مدیران مثل تحریم‌های آمریکاست وقتی در یک شهر دو روز آب قطع می‌شود و هیچ اتفاقی نمی‌افتد هیچ تفاوتی میان آن و تحریم‌های دشمن نیست.

صلواتی از تماس خود با استاندار خبر داد و گفت: قرار بود استاندار موضوع را پی‌گیری کند لذا ما در برابر این بی‌تدبیری‌ها هرگز سکوت نخواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: