به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
معاون‌ استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
وی بیان کرد: موضوع تامین خوراک شرکت پتروشیمی گچساران از طریق خط لوله به پالایشگاه بید بلند در حال انجام است.
خبردنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت اقتصادی برنامه‌های جدیدی برای رفع مشکلات واحدها و شرکت های تولیدی دارد و رفع مشکلات پتروشیمی گچساران به صورت جدی دنبال می شود.

به گزارش"خبردنا"، "سید حشمت الله صمیمی دوست"در نشست بررسی مشکلات پیش روی شرکت پتروشیمی گچساران افزود: رونق واحدهای تولیدی داخلی عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: موضوع تامین خوراک شرکت پتروشیمی گچساران از طریق خط لوله به پالایشگاه بید بلند در حال انجام است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه روند کار این پتروشیمی براساس برنامه ریزی پیش بینی شده در حال انجام است، گفت: موضوع تامین سوخت شرکت از طریق خط لوله سراسری انتقال گاز باید با جدیت پیگیری شود.

صمیمی دوست تاکید کرد: مسئله تامین سوخت شرکت را به صورت ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: موضوع مالیات بر ارزش افزوده اخذ شده از شرکت پتروشیمی گچساران از سوی این معاونت پیگیری شده و تا حصول نتیجه و استیفای حقوق این شرکت تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخشی از قطعات خط تولید این شرکت در کارخانه آذر آب اراک موجود و ساخته شده است، عنوان کرد: در این نشست مقرر شد که در صورت عدم حمل به موقع از سوی سازنده این موارد از سوی معاونت اقتصادی استانداری پیگیری شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: