به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
وزیر ورزش تصریح کرد: در حدود سه سال خدمت در این مسئولیت ۱۲۰ سفر استانی داشته و پروژه های زیادی افتتاح شده است.
خبردنا: با حضور وزیر ورزش و جوانان، برخی از مسئولان استانی و محلی ۸ پروژه ورزشی در شهرستان گچساران افتتاح و به بهره برداری رسید. 

به گزارش"خبردنا"، "رضا سلطانی فر" در آین افتتاح سالن ورزشی بانوان سر آبننیز گچساران  افزود: پروژه های خوب و تاثیر گذاری در ورزش بانوان احداث و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: این خدمات در خدمت جامعه زنان کشور قرار می گیرد که امیدواریم جامعه زنان کشور جسم و روح سالم داشته و بتوانند به خوبی نسل آینده را پرورش دهند.

وزیر ورزش تصریح کرد: در حدود سه سال خدمت در این مسئولیت ۱۲۰ سفر استانی داشته و پروژه های زیادی افتتاح شده است.

سلطانی فر عنوان کرد: در همین مدت زمان ۵۰۰ پروژه تکمیل و به بهرداری می رسد و با حمایت های دولت تدبیر و امید ۷۰۰ پروژه به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: با وجود  منابع محدود کشور و تحریم های ظالمانه در سالجاری ۷۰۰ پروژه را در سالجاری هدف گذاری کرده و آنها را به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: تا کنون نصف آنها به بهره برداری رسیده است. تا پایان سال نیز تمام بقیه پروژه ها به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حوزه ورزش معجزات خوبی در حال رخ دادن است.

وزیر ورزش بیان کرد: با تغییراتی که به وجود می آید که در آینده شاهد دستاوردهای مهم ورزشکاران کشور و به اهتزاز در آمدن پرچم ایران اسلامی در میادین‌ مختلف ورزشی خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: