به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۵۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
خبردنا: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: من به تاجگردون افتخار می‌کنم و به شما مردم گچساران افتخار می‌کنم که شخصی مثل تاجگردون را انتخاب کرده‌اید و انتخاب خواهید کرد.

  به گزارش"خبردنا"، امروز جشن بزرگ بازنشستگان، تامین اجتماعی، آموزش و پرورش و صنعت نفت گچساران با حضور رئیس کمیسون اجتماعی،  رئیس کمیسون برنامه و بودجه و مدیران استانی و شهرستانی در مجموعه فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش برگزار شد.

 در این مراسم عبدالرضا عزیزی با بیان اینکه مردم گچساران زودتر از مجلس نهم تاجگردون را کشف کردند، اظهار کرد: دلیل آن هم اینکه دو سال طول کشید تا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق شد.

وی با اشاره به اینکه رئیس بودن تاجگردون به عنوان رئیس کمیسون  برنامه و بودجه برای شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد منافعی زیادی داشته است، گفت: در استان‌ها و شهرستان‌هایی که به  ازای هر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت یک دستگاه ام آری ای اختصاص داده می‌شود اما در شهرستان گچساران با جمعیتی قریب بر 126 هزار نفر یک دستگاه ام.آر. آی دارد.

 عزیزی ابراز کرد: تاجگردون  یک نعمت است نه برای شهرستان گچساران بلکه  برای کشور یک نعمت هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی عنوان کرد: من به تاجگردون افتخار می‌کنم و به شما مردم گچساران افتخار می‌کنم که شخصی مثل تاجگردون را انتخاب کرده‌اید و انتخاب خواهید کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر تاجگردون را دست دهید که از دست نخواهید داد تا ۲۰۰سال آینده  دیگر پیش نخواهند آمد که رئیس کمیسیون  برنامه و بودجه  کشور از گچساران باشد.

 به گزارش فارس، در این مراسم نماینده شیروان با زبان ترکی از قشقایی‌ها خواست تا از نماینده فعلی در انتخابات  پیش‌رو حمایت کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
ما که ازش خیری ندیدیم همش فقط تبلیغات انتخاباتی است. کل اقتصاد کشور بهم ریخت و استان ما هم محروم تر شد .
نام:
ایمیل:
* نظر: