به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۵۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح استان:
معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره سرود استانی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره برای نخستین بار در استان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.
به گزارش خبردنا، وحید مثنوی در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح استان در سال 98 برنامه‌های متنوعی را با رویکرد جدید در دستور کار دارد که تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در همه این برنامه‌ها مد نظر است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک سری برنامه‌های معطوف به گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد آموزش و توانمندسازی راویانی است که در این عرصه فعالیت کرده و اثرگذار هستند.

مثنوی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون چندین همایش علمی و پژوهشی و کارگاه آموزشی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شده است و چند همایش و کارگاه دیگر نیز تا پایان سال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امسال علاوه بر کارهایی که رنگ و بوی هنری دارد یک سری تولیدات هنری نیز داریم و توانسته‌ایم با راه‌اندازی مرکز آفرینش‌های هنری بسیج ظرفیت‌های هنری را بهتر و شایسته‌تر در برنامه‌های خودب بگنجانیم.

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت این معاونت در بحث تولیدات رسانه‌ای و دیجیتالی اشاره داشت و ابراز کرد: همچنین در چند ماه اخیر چهار مورد تولید موشن‌گرافی داشتیم و تلاش کرده‌ایم موشن‌گرافی‌های ما مساله‌محور، هدفمند و با موضوعات بومی باشند.

مثنوی تولید نماهنگ را از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی و هنری سپاه عنوان و بیان کرد: در این عرصه روی گروه‌های نقش‌آفرین سرود و تئاتر به صورت ویژه مانور می‌دهیم.

وی از برگزاری جشنواره سرود استانی خبر داد و گفت: بنا داریم در دهه فجر این برنامه را برگزار کنیم و پیش‌بینی ما این است که حداقل 20 تا 30 گروه سرود فعال از سراسر استان در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نخستین بار است که این جشنواره با همکاری برخی دیگر از دستگاه‌ها برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این جشنواره این است که شاهد رویش‌های گروه‌های هنری باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: