به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۵۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
در گفت و گو با خبردنا:
فرماندار اسبق کهگیلویه به عملکرد نماینده کنونی این حوزه انتخابیه در خانه ملت و احتمال کاندیداتوری " موحد " در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.
" ابراهیم جعفری " در گفت و گو با خبردنا در پاسخ به این سوال که عملکرد " سردار هاشمی " نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی را چگونه ارزیابی کرد؟ اظهارداشت: اگر بخواهیم عملکردها را مقایسه کنیم باید نگاه منطقی داشته باشیم، من جزء منتقدین آقای هاشمی هستم اما باید این واقعیت را بپذیریم آقای هاشمی در زمانی مسوولیت را بدست گرفتند که شرایط اقتصادی کشور شرایط عادی نبوده، ما تحت شدیدترین تحریم ها واقع شده ایم و ایشان هماهنگی هم با دولت نداشتند اما قطعا آقای هاشمی بهتر از وضعیت موجود می توانستند کار کنند.

وی افزود: انتظاری که از آقای هاشمی می رفت بنظر من برآورده نشده و خیلی از آماده باش های ایشان اجرایی نشد و به مرحله اجرا نرسید و در مرحله حرف ماند.

موحد بستر حضور جوانان را در انتخابات کهگیلویه بزرگ فراهم کند

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا موافق کاندیداتوری " موحد " در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هم هستید؟ ادامه داد:‌ قانون اساسی مشخص کرده که هر فردی ایرانی از سن 30 سال تا 75 سال با داشتن حداقل های قانون می تواند در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و آقای موحد هم قطعا با دوستان شان بررسی می کنند که اگر صلاح شان براین باشد در انتخابات شرکت کنند و تشخیص بدهند که " قوای جسمانی شان " توان این را دارد قطعا در انتخابات حضور پیدا می کنند و حضور یافتن یا نیافتن بستگی به خودشان دارد.

جعفری گفت:‌ احساس می کنم آقای حاجی موحد در طی این 40 سال که در دوره دوم رقابت با آقای نجفی در سال 1362 رقابت کردند خدمات زیادی را به کهگیلویه هم انجام دادند و تلاش های زیادی هم کردند شاید اگر میدان را برای جوانان و فضا را برای حضور جوانان فراهم کنند بهتر باشد

وی نظر خود را راجع به اردوگاه اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ هم اینگونه اظهارکرد و گفت: اصلاح طلبان یک ظرفیت مهمی در کشور و کهگیلویه بزرگ هستند، ندای تک صدایی را قبول نداریم و باید تمامی جریانات حضور داشته و فعال باشند.

این فعال سیاسی افزود: حضور همه جریان ها باعث گرم شدن تنور انتخابات می شود، اصلاح طلبان برای انتخابات پیش رو قطعا برنامه دارند و دارند جلسات مداوم و فشرده مهمی را در دست اقدام دارند.

فرماندار اسبق کهگیلویه در پاسخ به این سوال که پیش بینی تان از انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی چیست؟ هم ادامه داد: هفت انتخابات اخیر در کهگیلویه بزرگ را اصولگرایان پیروز شده اند ، آخرین باری که اصلاح طلبان پیروز شدند به سال 1367 با حضور حاج بهرام تاج گردون برمی گردد و از دور چهارم انتخابات تاکنون در کهگیلویه بزرگ را جناح اصولگرا و راست سابق پیروز شده اند.

به سختی می توان گفت اصلاح طلبان به اتحاد برسند

جعفری افزود: پیش بینی نمی شود کرد اما سبد آرای اصولگرایان در کهگیلویه بزرگ بیشتر از اصلاح طلبان است وعدد بیشتری دارند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال اتحاد اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ بنظر شما وجود دارد یا خیر؟ هم اظهارداشت:‌ آن را هم نمی شود پیش بینی کرد اما اختلافات در اردوگاه اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه بحدی زیاد هست که بسختی می توان گفت به اتحاد می رسند.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
خب بسم الله
آقای جعفری لطفا اولین نفر خودت اقدام کن و اعلام کن از جوانان حمایت میکنم و برو کنار تا با یه رای بین ۵۰۰ تا هزار آبروی خودت را نبری
اول خودت از جوانان حمایت کن اگر نگویی خودم جوان هستن بالاخره نزدیک به پنجاه سال سن داری
تحلیلگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
اتحاد اصلاح طلبان کهگیلویه بستگی مستقیم به کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه کهگیلویه دارد اگر فرد قدری کاندیدا شود صددرصد به اجماع می رسند
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
بسلامتی که خیره، و الله قسم خود بزرگ بینی هم اندازه داره...
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
موحد کشتی گیر است حاضر است با هر کسی کشتی بگیرد رقیب می طلبد و مبارز می طلبد
نام:
ایمیل:
* نظر: