به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
تاج الدینی:
مدیرکل جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که همکاران وی در این سازمان حق جانبداری ، تبلیغ و تخریب هیچ کاندیدای انتخاباتی را ندارند.
" مهندس الیاس تاج الدینی " در گفت و گو با خبردنا گفت:‌ سازمان جهادکشاورزی سازمانی عریض و طویل و البته تخصصی است و به اعتقاد من این بخش از بخش های بسیار حساس در استان  بوده که در بحث نیازهای غذایی استان فعالیت دارد.

وی افزود: در خصوص انتخابات اعتقاد داریم هر فرد نظر خاص خود را دارد و ما یعنی همه مدیران و همکاران به نظر خصوصی افراد ورود پیدا نخواهند کرد و چون سازمان یک سازمان تخصصی است فقط به بخش خود و وظیفه خودش عمل خواهد نمود.

مدیرکل جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر کسی بحث خاصی در مورد انتخابات داشته باشد در خارج از اداره می تواند فعالیت کند، اظهارداشت: البته نباید فعالیت فرد یا افراد در بیرون از سازمان بگونه ای باشد که وظیفه ما را زیر سوال ببرد.

تاج الدینی در ادامه تاکید کرد که همکاران وی در سازمان جهادکشاورزی حق جانبداری از هیچ کاندیدای انتخاباتی را ندارند و البته حق ندارند با استفاده از امکانات دولتی در تبلیغ یا تخریب کاندیدایی فعالیت کنند.

وی افزود:‌ همکاران ما در سازمان جهادکشاورزی باید بدانند که ما فقط باید بفکر خدمت به مردم و جلب رضایت پروردگار باشیم.

تاج الدینی گفت: سازمان جهادکشاورزی در ماههای آینده مسائل مختلفی چون توزیع نهاده های کشاورزی آن هم در ماههای منتهی به انتخابات را در دستورکار دارد و این توزیع براساس محصول ، سطوح زیرکشت ، بذر ، مکانیزاسیون کشاورزی و یسایر موارد توزیع انجام می گیرد.

وی باز فعالیت کارشناسان سازمان جهادکشاورزی برای اجرای صحیح و اصولی توزیع نهاده ها در مناطق مختلف استان خبرداد و خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم بنحو خوبی توزیع نهاده ها تا پایان سالجاری بدرستی در استان انجام گیرد.



نام:
ایمیل:
* نظر: