به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۵۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
با حکم وزیر فرهنگ‌ و ارشاد دولت دوازدهم:
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دوازدهم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از کش و قوس های فراوان و برای اولین بار به یک گچسارانی رسید.
به گزارش خبردنا، همانگونه که قبلا خبرداده بودیم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی ، محمدعلی پیر سبزی را بعنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

آیین معارفه بزودی برگزار می شود.

پیر سبزی اولین گچسارانی است که بدلیل حمایت های غلامرضا تاج گردون توانسته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بشود.

بنظر می رسد  مدیرکل جدید ارشاد  بایستی برای ایجاد نشاط در بدنه این اداره کل دست به تغییرات و تحولات شایسته بدور از سیاست زدگی بکند.

پیر سبزی هیچ بهانه ای برای توسعه و تعالی اولین دستگاه فرهنگی استان نداشته و از همین الان باید بداند که برخلاف گذشته زیر ذره بین رسانه ها قرار دارد.

البته از رسانه ها و جامعه هنری هم انتظار می رود از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بدون چشمداشتی حمایت کرده تا شاهد بازگشت نشاط و اُمید به این نهاد فرهنگی باشیم.

پیر سبزی جایگزین رضا دهبانی پوری شده که سودای نوکری مردم کهگیلویه بزرگ را در خانه ملت در سر می پروراند اگرچه تاکنون براساس اخبار متعدد نتوانسته توفیقی در بین جریانات سیاسی و مردم شریف و اهل تحلیل آن حوزه انتخابیه کسب کند.

البته در آینده نزدیک، عملکرد آقای رضا دهبانی پور مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سیاسی جهت آشنایی بیشتر مردم عزتمند کهگیلویه بزرگ با این کاندیدای احتمالی منتشر خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: