به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
 در روزهای گذشته و در بیانیه ای، آقایان اردلان زینل زاده و سیدقدرت حسینی بحرینی به عنوان گزینه های نهایی اصولگرایان در شهرستان های گچساران و باشت معرفی شدند.
خبردنا: با آنکه لیدرهای این دو کاندیدا معتقدند لیدرهای همه گزینه ها در نشست حضور داشته و توافق نامه بر سر دو کاندیدا را امضا کرده اند، اما این انتخاب مورد اعتراض شدید جعفری (یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی و حاضر در جلسه اول وحدت اصولگرایان) قرار گرفت و این جلسه را غیر رسمی و خارج از قاعده و اصول و خارج از پذیرش اصولگرایان استانی و شهرستانی دانست.

" سید یعقوب زراعت کیش" دیگر گزینه اصولگرایان این حوزه انتخابیه و حاضر در نشست وحدت نیز نسبت به این تصمیم اعتراض کرده و آن را مقبول نظر ندانسته است.

تفرقه و شکست وحدت اصولگرایان در گچساران نتیجه قومیت گرایی و انحصارطلبی ها؛

 اولا یک نفر که مشخص نیست کیه میاد به اسم اصولگرایان بیانیه میده و کاندید انتخاب میکنه بدون آنکه جلسه ای باشه یا رای گیری باشه!!!

دوم در خصوص خود جلسات نیز ،قطعا اگر افراد ارزشمند انقلابی و نخبه باسواد مثل دکتر اسماعیلی به عنوان ریس جمنا و دکتر قاضی فر دبیر جمنا ،دکتر رجبی زحمت کشیده این عرصه و چندین تن دیگر از نخبگان به همراه بزرگان زحمت کشیده دیگری مثل حاج رضایی، حاج عبدی پور و ..... در راس محور وحدت اصولگرایی به همراه بعضی از فرهیختگان حاضر در جلسه می بودند این افتضاح در گچساران اتفاق نمی افتاد.
نام:
ایمیل:
* نظر: