به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۵۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
گفت:متاسفانه این امکان که شهردار توسط گروه اقلیت استیضاح شود به دلیل شرایط موجود امکان پذیر نیست.
خبردنا: عضو شورای شهر یاسوج با انتقاد شدید از عملکرد شهردار و گروه اکثریت شورای شهر ، عملکرد کنونی شهرداری این شهر را به ضرر مردم دانست و تاکید کرد: به دنبال استیضاح شهردار خواهد بود و از مواضع خود در این خصوص دست برنخواهد داشت.

فرشاد نگین تاجی در گفت و گو با "خبردنا" گفت: شهرداری یاسوج در شرایط موجود به سمت ولنگاری پیش می رود و متاسفانه گروه اکثریت بخاطر برخی منافع شخصی حاضر به استیضاح شهردار یاسوج نیستند و با وی همراهی می کنند.

وی اظهار داشت: امکانات موجود شهرداری به سمت جریانات خاص در حال حرکت است و پروژه هایی که در سطح شهر یاسوج در حال اجرا شدن هست و برخی پروژه ها که پیش از این اجرا شده مربوط به افراد و مناطق خاص است.

این عضو شورای شهر با اظهار تاسف از وضع موجود، گفت:متاسفانه این امکان که شهردار توسط گروه اقلیت استیضاح شود به دلیل شرایط موجود امکان پذیر نیست.

وی به گروه اکثریت و شهردار پیشنهاد داد که یا شهردار یاسوج استعفا دهد و از مسئولیت خود کنار برود یا گروه اکثریت ، گروه اقلیت را به دلیل آنکه شهردار نیروی توانمندی است را قانع کنند تا این گروه دست از استیضاح وی بردارند.

نگین تاجی تصریح کرد که در دوساله گذشته هیچ اتفاق خاصی در حوزه های شهری اتفاق نیفتاده و وی به عنوان یک فرد دانشگاهی متخصص معتقد است که شهردار در دوساله گذشته نتوانسته است در حوزه های مختلف فرد موفقی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که سرانجام باشگاه فوتبال شهرداری یاسوج به کجا کشید هم تاکید کرد: شهرداری یاسوج در این ارتباط مقصر است و خلاف قانون انجام داده اند.

این عضو شورای شهر یاسوج گفت: اسفند ماه سال گذشته شورای شهر یاسوج در مصوبه ای از شهردار خواستند که باشگاه شهرداری را احیا کند، اما تا کنون این اتفاق رخ نداده و شهردار نیز در این ارتباط مقصر است.

نگین تاجی با بیان اینکه مردم بیشترین ضرر را در شرایط موجود از شهرداری یاسوج متحمل خواهند شد، یادآور شد: شهرداری یاسوج در پرداخت حقوق کارکنان رسمی ، نیروهای شرکتی و قراردادی نیز ناتوان است و برای اولین بار در تاریخ شهرداری یاسوج پرسنل رسمی این نهاد غیره دولتی دو ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند.

وی گفت حدود 750 نیروی شرکتی شاغل در شهرداری یاسوج در حالت بلاتکلیفی به سر میبرند و حقوق آنها بیش از هشت ماه است که پرداخت نشده است. همچنین بخشی از نیروهای شهرداری نیز هم در حوزه های دیگر مانند فضای سبز بیش از چهار ماه است که حقوقی دریافت نکرده اند.

این عضو شورای شهر یاسوج تاکید کرد که متاسفانه نظارتی بر عملکرد شهرداری یاسوج صورت نمیگیرد و اعضای منتقد شورای شهر در اقلیت هستند و امکان اینکه بتوانند وی را استیضاح و عزل کنند از سوی این گروه وجود ندارد و گروه اکثریت نیز متاسفانه بنا به دلایل قومیتی و منافع شخصی حاضر به همراهی با گروه اقلیت در خصوص استیضاح شهردار نیستند.

نگین تاجی گفت که به عنوان یک نیروی دانشگاهی و متخصص به مردم می گویم که اتفاق خاصی در حوزه های زیر ساختی و سایر حوزه ها بویژه در بحث مبلمان شهری نیفتاده است و متاسفانه اگر روند موجود ادامه پیدا کند همچنان شاهد این شرایط ناخوشایند خواهیم بود.

وی افزود: من به هیچ عنوان قبول ندارم که نهضت آسفالت در این شهر وجود دارد. اکنون تمام پروژه های شهری تعطیل شده و متاسفانه توان درآمدزایی پایدار برای پرداخت بدهکاری های شهرداری وجود ندارد.

این عضو شورای شهر یاسوج از مردم خواست که در انتخابات آینده شورای شهر به نیروهای متخصص و دلسوز رای دهند، نه کاندیداهایی که تخصص لازم در حوزه شهری را نداشته و وقتی به شورای شهر راه میابند به دنبال منافع شخصی و یا راه انداختن جریانات قومیتی هستند.


انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
0
مقدم ضعیفترین شهردار بوده و هست
درود بر دکتر نگین تاجی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
0
شهردار رو عوض کنید زودتر
...
|
Germany
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
0
استیضاح شهرداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
0
مگه ما شهردار هم داریم
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
جناب نگین تاجی
نماینده بویراحمد هم دستگاه ها امکانات و طرح ها و پیمان ها را به سمت طایفه و منطقه خاصی این 8 سال هدایت کرده
یعنی این کار برادرت اشکال ندارد نه؟
چرا در این باره هیچ وقت نقدی نکردی؟
شما انحصار طلب هستید و حتی میخوایید یک دستگاه برا بقیه نمونه
مهندس
|
United States
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
باج به هیچ کسی این شهردار نمیده و شما حتما دنبال باج خواهی هستی سابقه شهردار نشان از پاک بودن و کارآمدی ایشونه به همه اعضای شورا هم توهین میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
سابقه شهردار از تو پاکتره و واقعا پای کار هست، درود بر شهردار و لعنت به معامله گران
Ali 100
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
سلام آقای نگین تاجی(پشیمونم پشیمونم که رای به شما دادم) آقای مقدم به شما باج بده نیستتتتت اینو درک کنید آقای مقدم بهترین و پاکدست ترین شهرداریه که دیدم
جناب مدیر لطفا همه نظرات نشر دهید ممنون از خبر گزاری نمونه خبر دنا
نام:
ایمیل:
* نظر: