به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
راه نجات مردم مظلوم ورنج کشیده ایران، وراه نجات نهضت خمینی و شهیدان، ودر جهت کمک به دغدغه رهبری انقلاب عبور این ملت و جوانان از مشی اصولگرای و اصلاح طلبی و در راس آنها اعتدالی است.
خبردنا - حمدالله مبشری؛ انقلاب اسلامی بزرگترین رخداد قرن نوزدهم بود،در عظمت آن همین بس که توانست نظام دیکتاتوری چند هزار ساله در ایران را برای همیشه از صحنه گیتی حذف کند.این انقلاب  در مسیر حرکت خود با موضوعات پیچیده و متعدد روبرو شد.

رهبر این نهضت الهی امام خمینی (ره) در میان علما و روحانیت هم طراز خود تنها بود. لطف و اراده خداوند در پیروزی این نهضت تنها عامل خیزش مردمی و حمایت از آن مرد الهی بود. انگشت حیرت جهانیان در شگفتی،پیروزی انقلاب اسلامی  بیانگر عظمت این رخداد مهم تاریخی است! جنگ هشت ساله با توطیه استکبار به ایران تحمیل شد،تمام اراده استکبار بکار گرفته شد تا  انقلاب را سرنگون کنند ولی لطف الهی به مدد آمد و نظامهای استکباری ناکام ماندند.

انقلابیون در ایران با تجربه تلخ و شیرین  تاریخ کهن ایرانیان و آمیختگی آن با فرهنگ قرآنی و علوی  توانستند نهادهای مدنی و قانون اساسی که محور و فصل الخطاب آحاد جامعه است، را استقرار دهند.

از همان ابتدا انقلاب اسلامی موج مخالفتها از داخل و خارج عرصه را بر انقلابیون تنگ کردند و حوادث گوناگونی ایجاد شد که  بارها، کشور تا مرز فروپاشی پیش رفت. قطعا مخاطبین محترم به خصوص نسل  پا به سن خاطرات آن رویدادها را در حافظه تاریخی خود دارند. مجال پرداختن به رویدادهای چهل سال گذشته نیست. دعوت میکنم که نسل فرهیخته و جوان برای تسهیل روند فعلی رویدادها را دقیق مطالعه کنند.درتحلیل کوتاه از رویدادهای انقلاب طی چهل سال گذشته میتوان نتیجه گرفت که ناکامیها را به حساب دشمن برون مرزی گذاشتن خطا ست، انگشت اتهام  به سمت دشمن بیرونی درد مردم را درمان نمیکند ورافع مشکلات پیش رو نیست!

چرا که از دشمن جز دشمنی انتظاری  نمیرودمیتوان ادعا کرد آن قسمت موفقیتی که در این نظام وکشور بدست آوردیم از فرصتی بود که دشمن برای ما ایجاد کرد.جا دارد خدای بزرگ را شکرگذاری کنیم که فرصت دشمن را عامل بیداری ملت ایران  قرار داد، تا راه نجات خود را بر تکیه بر استعداد داخلی بدانند.

نکته مهم و قابل ذکر  آن بخش از رویدادهای انقلاب اسلامی است که بدست انقلابیون رقم خورد باید به درستی نقد شود تا جلوی خسارت گرفته شود. بعد از آنکه بسیاری از بزرگان انقلاب بدست منافقین کور دل و عوامل داخلی شهید شدند، در نبود آن عالمان و مجاهدان، ضعفهای بزرگی در مسیر انقلاب پیش آمد،خلاءی که از آن خسارت دامن انقلاب را گرفت باعث سوء استفاده کسانی شدتا با نفوذی در بدنه اصلی و مدیریت کلان بتوانند  مسیر اصلی نظام را به انحراف بکشانند، وبدتر آن اعتماد عمومی مردم را مورد تردید قرار دهند.

این افراد و گروهها یا نفوذی بودند و یا انقلابیونی بودند که ضعف شخصیتی و ایمانی داشتند ودل در گرو راه امام نداشتند، هر دو گروه در زمان امام جرآت آشکار کردن  نیات پلید خود را نداشتند! فلذا نقطه شروع مشکلات این نظام از آنروزی اغاز شد که چنین عواملی در راس مدیریت کشور قرار گرفتند! آنها بر خلاف مشی انقلابی و مردمی امام اشرافیت مدرنی ایجاد کردند که از دامنه آن دهها پدیده فساد خیز در مملکت ایجاد شد، وضعیت فعلی کشور نتیجه مدیریت غیر انقلابی کسانی  است از روی بی مبالاتی و چنگ انداختند بر بیت المال اتفاق افتاد!

پس انگشت اتهام  به سمت دشمن برون مرزی آدرس غلط دادن و لاپوشانی خیانت کسانی است که در مسیر انقلاب انحراف ایجاد کردند! وطی چنددهه حاکمیت جریانهای چپ و راست یا اصولگرا و اصلاح طلب  ویا اعتدالی بزرگترین ضرر و خسارت به ملت ایران و نظام اسلامی وارد شد که در طول تاریخ ایران کم نظیر بود این انقلاب به رهبری امام با شعار اسلام به پیروزی رسید.

خبری از شعار اصولگرای و اصلاح طلبی نبود! بعدا کسانی آمدند از روی کاسب کاری دکان  راه انداختند،که از عمل آنها ملت به ا ین روز سیاه افتاد! اگر در روند تحولات سیاسی اجتماعی این روزها دقت کنیم  میبینیم  هردو گروه اصآگرا واصلاح طلب با مدیریت میانی اعتدالی کاسب کارانه دم از انقلابی میزنند بر طبل پیروزی خود در مجلس و دولت آینده میکوبند! بعضا همدیگر محکوم وناکارامدی را به گردن رقیب میگذارند؛بعضی از این گروها دلیل خودرا ناکار امدی دولت فعلی درحل مسایل کشور:برجام، رانت خواری،  اجرای اصل 44،اختلاسها، قاچاق ارز و کالا ، سرمایه گذاری، تفریح و تحصیل آقازاده در خارج از کشور،توزیع ناعادلانه ارز و عدم نظارت بر آن، بی پروای دولت و مجلس فعلی در دخل، خرجها، ثروت اندوزی مسولین و تفاوت زندگی آنها با مردم، عدم ولایت پذیری در برخی قوای کشور، زمین خواری و...و....میدانند! و برخی هم به گذشته کانال میزنند و مردم از حاکم شدن تفکر انقلابی و بقول آنها  افراطی...و می‌ترسانند؛اینهاموضوعاتی است که این کاسب کاران قلب مردم را نشانه رفتند تا با رای مردم خود را پیروز میدان کنند،و قیم بودن خود را بار دیگر نشان دهند!ااگر چه این ضعفها وجود داردوکشو به شرایط کنونی مبتلا شداما ملت شریف و دلسوز  ایران این شعارها را با دقت وتوجه مطالعه میکند،و نباید مجدد گرفتار آزمون و خطا شود!

در نتیجه باید قبول کرد که اصولگراهای نمادین وشناسنامه دار شریک جرم وضعیت فعلی هستند و آنها مولود جریان اعتدالی و سرمایداری هستند؛ نمیتوانند با پیراهن عثمان مردم را فریب دهند! آنها در این چندسال دولت اعتدالی  در مجلس و قوه قضاییه، دولت فعلی، نشان داد که نمیتوانند خود را مبرا کنند!! مردم بیاد دارند که طی سالیانی دراز شروع کننده، بدعتها و انحرافات از خط امام و مستضعفان چه كسانی بودند، مگر میشود خط اشرافیت را دنبال و ترویج  نمود و شعار ولایت داد!! و دیگران را ضد ولایت معرفی کرد،کدامیک از این سیاسیون حرفه ای زندگی  شخصی شان مانند خمینی، خامنه ای ومردم مستضعف ایران است! اینها برای جبران شکست خود در ادوار گوناگون با تغییر تاکتیک و اسم عوض کردن تحت عناوین ظاهری در سدد پوست اندازی سعی دارند بگویند : کی بود، کی بود؟ ما نبودیم!! آنها بدانند خیزش مردمی در انتخاباتهای آینده حاکم کردن اراده خمینی وخامنه ای است؛نسل جوان، انقلابی و تازه نفس باید بپا خیزند و نگذارند آرمان امام و شهیدان  دستخوش حوادثی شود،که از مدیریت اشرافی حادث شد!

 از طرفی حساب اصلاح طلبان با کرام الکاتبین است از آنها(به یک معنی) هیچ انتظاری  نیست، چرا که معمولا در زمین دشمن بازی میکنند!! ممکن تداعی ذهنی اینگونه باشد که آنها در ردیف ال سعود هستند تا در مقاطعی این نهضت از قبل آنها حفظ شود! ولو که ظاهرش زیبا و پوسته اش فاسد شود!!اما به چه قیمتی؟ طی چند دهه حاکمیت این تفکر التقاطی ملت ایران بسیار رنجها کشیدند! 

اما آنها با وجود حاکمیت علی الاطلاق  در اکثر ادوار مدیریتی کشور مدام سعی دارند با امپراطوری رسانه خود،جای شاکی و متهم را عوض کنند و گناه خود را به گردن دیگران بیاندازدو خود را مردمی جلوه دهند! خدا هدایتشان کند اگرچه قابل هدایت نیستند!البته این جریان التقاطی دوستان جیبی اعتدالیون هستند که در یک آبشخور تقسیم قدرت میکنند!!

راه نجات مردم مظلوم ورنج کشیده ایران، وراه نجات نهضت خمینی و شهیدان، ودر جهت کمک به دغدغه رهبری انقلاب عبور  این ملت و جوانان از مشی اصولگرای و اصلاح طلبی و در راس آنها اعتدالی است.

اینها بعضا با تغییر تاکتیک در هر مرحله دنبال حاکم شدن خود هستند. این سیاست بازان حرفه ای چنان آلوده دنیا شدند و به بیت المال دست درازی کردند که برای دفاع از اندوخته های خود مجبورا جای خود را با مدافعان حقیقی انقلاب عوض کنند و با شعار متنوع خود را مدافع مردم بدانند،وشعار دولت کریمه سر دهند وبه راحتی نیروهای ولایی را پس زنند اینها خون ملت را  در شیشه کردند و نسل اندر نسل خود را چاق نمودند. اینها کجا ابوذرغفاری،خمینی، خامنه  ای کجا؟

ملت شریف،دلسوزان ایران اسلامی، راه نجات؛رای ندادند به لیست اسمی این چاق و چله هاست؛ از جوانان نهضت خمینی و خامنه ای میخواهیم که برای نجات ایران وانقلاب مسیر
جدیدی ایجاد کنند و با عبرت گرفتن از اشرافیت هیچ گاه در وادی سیاسیون آلوده به دنیا قدم نزنند. به درود مبشری
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
《یادمانها》
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
درود خدا بر مبشرنور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
اعلام کردی از جوانان حمایت میکنم اگه راس ایگیت بیا و از جوانان حمایت کن اگر نه دنبال ختونیت
بسم الله بیا یا جوانی اعلام کن و حمایت کنیت
نام:
ایمیل:
* نظر: