به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
باصدور اطلاعیه ای:
جبهه جوانگرایی و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد با انتشار اطلاعیه ای اعلام موجودیت کرد. 
به گزارش خبردنا: این جبهه در این اطلاعیه چنین گفته است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تبعیض در توزیع منابع عمومی و میدان دادن به ویژه‌خواری و مدارا با فریبگران اقتصادی که همه به بی‌عدالتی می‌انجامد، بشدّت ممنوع است؛ همچنین غفلت از قشرهای نیازمند حمایت، به‌هیچ‌رو مورد قبول نیست.

این سخنان در قالب سیاستها و قوانین، بارها تکرار شده است ولی برای اجرای شایسته‌ی آن، چشم امید به شما جوانها است؛ و اگر زمام اداره‌ی بخشهای گوناگون کشور به جوانان مؤمن و انقلابی و دانا و کاردان -که بحمدالله کم نیستند- سپرده شود، این امید برآورده خواهد شد؛ ان‌شاءالله. (رهبر معظم انقلاب- بیانیه گام دوم)

به اطلاع مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا دانشگاهیان، دانشجویان و حوزویان جوان رسانده میشود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جمعی از جوانان شهرستان های مختلف استان پس از رایزنی های متعدد تصمیم گرفته اند که تحت عنوان جبهه جوانگرایی و پیشرفت به صورت متشکل در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فعالیت نمایند.

همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند جوانان باید دوش خود را برای پذیرش مسئولیت های مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز آماده کنند و تقریبا گره گشایی از بسیاری از مسائل مهم کشور خصوصا رفع تبعیض و تحقق عدالت اجتماعی و اهداف و آرمانهای انقلاب و پیمودن فاصله وضع موجود و وضع مطلوب و شایسته ملت ایران را به حضور با صلابت نسل جوان گره زده است، مهمترین هدف جبهه جوانگرایی و پیشرفت شناسایی استعداد های کارآمد، هم افزایی توان و ظرفیت جوانان برای استفاده از پتانسیل بالای مدیریتی آنان و نقش آفرینی در بخش های مختلف کشور برای آینده ای بهتر است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این حرکت در راستای هم افزایی و متشکل کردن ظرفیت های مختلف به خصوص در نسل جوان ایجاد شده است و امیدواریم به نتایجی خوب در جهت منافع مردم و ارزشهای انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.

لازم به ذکر است در جلسه هفته آتی طی نشستی اعضای شورای مرکزی جبهه جوانگرایی و پیشرفت به مردم معرفی خواهند شد و البته در موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبیین شاخص های انتخاب اصلح و منشور جبهه جوانگرایی و پیشرفت با مردم بیشتر سخن خواهیم گفت.

 *جبهه جوانگرایی و پیشرفت کهگیلویه و بویر احمد*
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
کار بسیار خوبی است اگر جوانان همت کنند و پیر و پاتالهای سیاسی را رها کنند
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
انشالله به حول قوه الهی این جبهه شکل بگیرد ما جوانان از پیرهای سیاست خسته ایم -خدایا به داد جوانهای استان ک ب برس روحمون از این نماینده گان خسته ست
تحلیلگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
نخیر احساساتی شدند اگر تابع رهبری هستند بعد از انتخابات مجلس اعلام موجودیت کنند چون گروه هایی که در زمان انتخابات اعلام موجودیت می کنند موسسین آن گروه ها اهداف پلید و کثیف مادی دارند و گروهی که هدف مادی دارد فقط همان سه ماه انتخابات دوام می آورد و در نطفه خفه می شود و جوانان را سرخورده و افسرده و وابسته بار می آورد
نام:
ایمیل:
* نظر: