به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
وی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک بازرسان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بیش از پیش فعال شوند.
خبردنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا و نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در این استان به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است.

به گزارش"خبردنا" ، سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست، اظهار داشت: قاطعانه با متخلفان افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی و قیمت کالاها به بهانه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه قیمت پایین بنزین در کشور به نسبت کشورهای همسایه سبب افزایش قاچاق سوخت شده بود، عنوان کرد: افزایش مصرف سوخت و آلودگی هوا بویژه در کلان‌ شهرها از جمله تبعات منفی پایین بوده قیمت بنزین بوده است.

صمیمی‌دوست اصلاح یارانه‌ها برای حمایت از خانوارهای کم درآمد و اقشار آسیب پذیر جامعه را جزو مهمترین دلایل اجرای این طرح دانست و افزود: دولت بنا دارد منابع حاصل از فروش بنزین را به سمت طبقه  ضعیف و متوسط جامعه هدایت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشدید نظارت بر بازار را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک بازرسان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بیش از پیش فعال شوند.

صمیمی‌دوست بیان کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی متوجه دیگر حامل‌های انرژی از جمله نفت و گاز، سی ان جی و ال پی جی نمی‌شود که در این صورت افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و کامیون‌های حمل بار فاقد وجاهت قانونی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: