به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
احمدی کیش:
وی افزود: 65 درصد بازگشایی خیابان 5 کیلومتری این شهر حدفاصل بنسنجان تا پل سوم بشار انجام شده در حالی این پروژه 25 سال بلاتکلیف مانده بود.
خبردنا: عضو شورای شهر یاسوج می‌گوید: دلیل اختلاف اعضای شورای شهر یاسوج تعیین تعداد کمیسیون‌ها، معرفی نمایندگان شورا به سازمان‌ها و نهادها، خزانه‌دار و سخنگوی شورا است زیرا علی اکبری تبار، فرشاد نگین تاجی و مسعود خوبانی مدعی هستند با موارد باید به رای گذاشته نشود.

به گزارش"خبردنا"،فرشید احمدی کیش با تاکید بر اینکه حاشیه سازی و شانتاژ بازی برخی از اعضای شورا نشان می‌دهد دنبال بی قانونی هستند، ادامه داد: بر اساس ماده 16 قانون شوراها هرگونه فعل و انفعالات و تصمیمات درون شورا باید به رای گذاشته شود و با توجه به این اصل تصمیم گیری شود.

وی پارلمان محلی را جایی مناسب برای تضارب آرا، افکار و اندیشه‌ها دانست و افزود: اعضای این پارلمان بعد از انتخاب توسط مردم سوگند یاد می‌کنند که در برابر حقوق مردم کوتاهی نکنند و قانون را در تمامی فعالیت‌های خود سرلوحه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در سال سوم عمر شورای شهر تعدادی از اعضا مهمترین ماموریت خود را تشویش اذهان عمومی و تخریب شهردار و دیگر همکاران خود تعریف کرده‌اند و در واقع سعی در ناامید کردن مردم دارند.

احمدی‌کیش با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورای شهر که در گذشته در اکثریت بودند در متشنج کردن فضا نقش اساسی دارند، ادامه داد: بر اساس مستندات موجود و مصاحبه‌ها این افراد کارکنان شهرداری را دعوت به تجمع می‌کنند و دیگر همکاران خود را متهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های اعتباری و کاهش کمک‌های دولت به شهرداری‌ها شاهد تبدیل شدن پایتخت طبیعت ایران به یک کارگاه عمرانی هستیم، خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال 300 هزار متر مربع آسفالت و 8 هزار متر جدول‌گذاری اجرایی شده است.

احمدی کیش فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی شهرداری یاسوج را قابل تقدیر دانست وگفت: پل چهارم بشار یاسوج تا قبل از انتخاب و انتصاب نستهن مقدم به عنوان شهردار تنها  درصد پیشرفت فیزیکی داشت ولی هم اکنون به 80 درصد رسیده در حالی پل سوم بشار را اداره کل راه و شهرسازی بعد از گذشت 12 سال به اتمام رساند.

وی از اجرای سیستم پایش تصویری شهر یاسوج خبر داد و افزود: 65 درصد بازگشایی خیابان 5 کیلومتری این شهر حدفاصل بنسنجان تا پل سوم بشار انجام شده در حالی این پروژه 25 سال بلاتکلیف مانده بود.

احمدی کیش عضو شورای شهر یاسوج با انتقاد از یکی از همکاران خود ادامه داد: مانده‌ام فردی که در سال گذشته و نیمه نخست امسال بیش از 50 درصد جلسات شورا را غایب بوده چگونه امروز این گونه بی محابا و ناجوانمردانه شهردار و دیگر همکاران خود را تخریب می‌کند.

وی تاکید کرد: دود این اختلاف‌ها به چشم مردم می‌رود و انتظار می‌رود اعضای شورای شهر یاسوج با وحدت، همدلی و همگرایی به فکر تجویز نسخه لازم برای درمان دردهای حوزه شهری باشند و نگرانی‌ها و اختلافات را کنار بگذارند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
واقعا ما مردم افسوس میخوریم این فکرهای کوتاه را چرا انتخاب کردیم افسوس افسوس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
0
واقعا جای تاسف دارد ک تو عضو شورا هستی
نام:
ایمیل:
* نظر: