به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۵۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
کاکاوند خبر داد:
وی گفت: کاهش محسوس دما از پدیده‌های مهم هواشناسی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری است.
خبردنا: مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام‌زاده جعفر بیشترین میزان بارندگی سامانه اخیر در استان را داشته است، گفت: منطقه تحقیقات کشاورزی امامزاده جعفر با ۶۲.۱ میلی‌متر بیشترین میزان بارندگی سامانه اخیر در استان را داشته است.

به گزارش"خبردنا"، رضا کاکاوند در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جوی استان و بارش‌های چند روز اخیر امامزاده جعفر با ۶۲.۱ میلی‌متر بیشترین میزان بارندگی سامانه اخیر در استان را داشته است، اظهار کرد: در ایستگاه‌های هواشناسی سی‌سخت  ۴۳.۹، یاسوج ۴۲.۶،دوگنبدان ۴۲.۱،لیکک ۴۰.۷ و دهدشت نیز ۳۶.۲ میلیمتر باران در سامانه اخیر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  میانگین بارش باران امسال در استان ۷۷.۸ رسیده است که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش چشمگیر یافته است.

این مسؤول گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرهای سی سخت ۱۰۹.۲،یاسوج ۱۰۵.۶، دهدشت ۷۲.۹،امامزاده جعفر ۷۰.۲،لیکک ۶۳ و دوگنبدان ۵۲.۱ میلیمتر باران ثبت شده است.

وی از خروج این سامانه بارشی از جو استان خبر داد و گفت: کاهش محسوس دما از پدیده‌های مهم هواشناسی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: