به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۶۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
در اقدام شایسته و تحسین برانگیز دکتر کلانتری:
انتصاب اولین زن بخشدار در استان کهگیلویه و بویراحمد بزودی محقق می شود تا دکتر کلانتری استاندار فهیم استان نشان دهد که برای " دفاع از ناموس مردم " در انتخابات پیش رو " " از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد حتی اگر نیاز باشد در این راه قربانی شود."و البته مردم اکنون از دکتر محبوب شان می خواهند تغییر مدیران انتخاباتی 94 در سایر حوزه های غیر وزارت کشوری را هم شدت ببخشد هرچند که عزل برخی فرمانداران نیز بدلیل نبود امنیت روانی مردم آن حوزه انتخابیه بنظر می رسد ضرروی است.
به گزارش دریافتی خبردنا، انتصاب اولین بخشدار زن در یکی از مهمترین بخشداری های استان کهگیلویه و بویراحمد بزودی صورت می گیرد.

بخشدار زن جوان موردنظر از بانوان تحصیلکرده، پرکار و متخصص در حوزه وزارت کشور است.

انتصاب اولین بخشدار زن در استان کهگیلویه و بویراحمد نشان از تغییرات شایسته و ادامه دار دکتر کلانتری استاندار استان در حوزه وزارت کشور برای برگزاری انتخاباتی سالم دارد.

البته دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روز نخست مدیریت خود در این استان تاکیدکرد: " آرای مردم ناموس آنان است و وی برای صیانت از این ناموس، جان خواهد داد." 

البته مردم از دکتر کلانتری انتظار دارند تغییرات مدیریتی خارج از حوزه وزارت کشور هم با شدت بیشتری سوق دهد تا آرامش نسبی کنونی ناشی از تخلف ها و تقلب های انتخاباتی از سوی برخی مدیران دولت تدبیر و امید در آستانه انتخابات زمستان 1398 به حداقل ها برسد.

باید انصاف داد که شرایط روانی کنونی برای مشارکت در انتخابات پیش رو در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتخابات گذشته در تمامی حوزه های انتخابیه بویژه حوزه انتخابیه مهم و حساس بویراحمد و دنا مناسب تر شده و مردم اُمیدواری بیشتری برای جلوگیری از تخلف ها و تقلب های احتمالی انتخاباتی دارند.

اطلاعات دریافتی حکایت از تغییر برخی مدیران هم در مجموعه وزارت کشور و هم در سایر حوزه های دولتی در روزهای آینده این استان می دهد.

دکتر کلانتری و تیم تصمیم ساز انتخاباتی وی بخوبی می دانند که تمامی حوزه های انتخاباتی استان بویژه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا آبستن حوادث متعدد تا دوم اسفندماه 1398 و شاید بعد از نتیجه رای گیری و اعلام آراء باشد.

مردم استان اکنون از استاندار فهیم و متخصص امنیت استان می خواهند در تغییر مدیریت ها اعم از وزارت کشوری و سایر ادارات دیگر اقدامات سریعتری بیندیشد تا آرامش کنونی رشد صعودی دوچندان تری داشته باشد.

دوم اسفندماه امسال قراراست سه نماینده از این استان به مچلس یازدهم شورای اسلامی راه یابند.

نمایندگان کنونی استان را آقایان " غلام محمد زارعی " حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ، " غلامرضا تاج گردون " حوزه انتخابیه گچساران و باشت ، " عدل هاشمی پور " نماینده کهگیلویه بزرگ تشکیل می دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر: