به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
من معتقدم اصلاح طلبان باید یک معجونی از تمام این راه حل ها که در نهایت ما را به پیروزی برساند را در سرلوحه دستور قراردهند.
دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و عضو پیروان خط امام باتشریح شرایط کنونی جنبش های دانشجویی تاکیدکرد که جنبش های تحول خواه اصلاح طلب از " غلام محمد زارعی " نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی دیگر حمایت نمی کنند.

" دکتر فرشید بهزادیان " در گفت و گو با خبردنا گفت: اصلاح طلبان بطور علنی نمی توانند از آقای زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا حمایت کنند و براساس منازعات و مناظرات شکل گرفته در کشور، اصلاح طلبان بدنبال بازگرداندن محبوبیت خود هستند و از کم قانع شدن ها خسته شده اند. 

بگفته وی،اصلاح طلبان تلاش می کنند گزینه ای برای انتخابات پیش رو معرفی شود که مقبولیت مردمی اصلاحات را به جامعه بازگرداند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که آیا جنبش دانشجویی از آقای زارعی در بویراحمد حمایت می کند؟ هم اظهارداشت: تمام ارکان مدیریتی شهرستان های بویراحمد و دنا و گاها استان تحت نفوذ مدیریتی ایشان است و نمی توان گفت سبد رای ایشان در بین جنبش دانشجویی صفر است اما فکر می کنم در بین جریان های دانشجویی تحول خواه و اصلاح طلب کمترین اقبال بسمت آقای زارعی می باشد.

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و عضو پیروان خط امام گفت: در انتخابات مجلس در  بویراحمد، فکر میکنم بین نیروهای دانشجویی تشتتی وجود دارد و البته امیدوار به حذف این تشتت ها هستیم.

بهزادیان با تشریح شرایط کنونی جنبش های دانشجویی اصلاح طلب در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، اظهارداشت: بخشی از جنبش، معتقدند کاندیدایی که در انتخابات مجلس دهم مخصوصا از سوی شورای عالی سیاستگذاری و قاطبه اصلاح طلبان مورد حمایت بودهباید مورد حمایت قرار گیرد و برخی دیگر معتقدند خروجی شیخوخیت و ریش سپیدی در اصلاحات را حمایت کنیم و عده ای هم پیگیر این هستند در چارچوب جدیدی، کاندیدای دیگری که وجه ملی و کشوری را دارد معرفی کنند.

وی افزود:‌ من معتقدم اصلاح طلبان باید یک معجونی از تمام این راه حل ها که در نهایت ما را به پیروزی برساند را در سرلوحه دستور قراردهند.

ایزدپناه ، بهرامی و وکیلی نمی توانند اصلاحات را پیروز کنند

این پزشک سیاسی اصلاح طلب، تشتت را باعث ناامیدی و انفعال در بین نیروهای فعال دانشجویی عنوان و تاکیدکرد که تشتت سبب هدرروی انرژی و تلاش های همه جانبه می شود. 

بهزادیان گفت:‌من معتقدم با گزینه شیخوخیت اصلاحات یعنی طیف سید باقر موسوی که گفته می شود آقای ایزدپناه گزینه آنان است نمی توان به آینده امیدوار بود و توفیقی در انتخابات نخواهیم داشت.

وی افزود: اگر قرارباشد با " تک روی بهرامی " جلو برویم من فکر می کنم سبد رای بین 20 تا 30 هزار تایی را بدون توفیق به خودشان اختصاصی می دهند.

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکیدکرد اگر قرارباشد آقای " وکیلی " با فضاسازی و جوسازی های برخی طرفداران شان بدون جلب نظر بزرگان و هزینه داده ها جلو بیایند نتیجه خوبی بدنبال نخواهد داشت.

بهزادیان گفت:‌ من معتقدم اتفاقی که باید بیفتد مذاکره و گفت و گو برای حل مشکلات کنونی با مصلحت اندیشی ها و باهدف رسیدن به یک دیدگاه واحد است.

وی در ادامه به تحلیل اردوگاه اصولگرایان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هم پرداخت و ادامه داد: اصولگرایان هم دارای انشقاق بزرگی هستند و اختلافی که از یکسال پیش شروع شده است. 

این فعال سیاسی افزود: بین آقای هدایتخواه و اطرافیان شان و از سویی روشنفکر و اطرافیان شان اختلاف شدیدی وجود دارد اما اگر این دو گروه متحد شوند پیروزی شان محتمل تر از اصلاح طلبان خواهد بود و اگر این چنین نشود پیروزی اصلاح طلبان را می توان در بویراحمد و دنا محتمل تر دانست.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
جناب علی بازی درود
بعضی از تحلیل هاش خوبه ولی مجموع صحبت ایشون خود ناقض برخی دیگر از حرفاش هست. ودر اخر نفهمیدیم چی شد؟؟؟؟؟
من فکر میکنم مجموعا اصلاحطلبان روی یک گزینه حالا هر کسی باشد ، متمرکز بشند بهتره حتی اگر هم قبول نشه بهر حال بهتر از زارع هست. که خودش هم نمیدونه چپه یا راسته . اصلا داخل کیسه زارع همه چی پیدا میشه !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
1
معلوم نیست حرف حسابش چیه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
تازه به دوران رسیده ان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
1
حتما خوت قبولی کاغضو
نام:
ایمیل:
* نظر: