به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۶۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹
دردیدار مدیرکل میراث فرهنگی با فرمانده نیروی انتظامی مطرح شد:
وی گفت: کهگیلویه وبویراحمد سرشار از نعمت‌های خدادادی و طبیعی است و توسعه گردشگری نقش بسزایی در اشتغالزایی و درامد زایی مردم دارد.
خبردنا: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه وبویراحمد با فرمانده انتظامی استان دیدار کرد.

به گزارش "خبردنا"،مجید صفایی در این دیدار با تقدیر از همکاری و زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در تعامل با این اداره کل گفت:نیروی انتظامی در صیانت از میراث‌فرهنگی که هویت تاریخی مردم کهگیلویه وبویراحمد می باشد تلاش های زیادی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه سالانه گردشگران زیادی از جاذبه های گردشگری استان بازدید می کنند اظهار کرد: نیروی انتظامی در تامین امنیت گردشگرانی که به نقاط مختلف استان سفر می کنند نقش بسزایی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره برفی در آینده نزدیک خبرداد وگفت: از همه دستگاه های اجرایی استان بخصوص نیروی انتظامی انتظار می رود همکاری لازم را برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با بیان اینکه با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی  به دنبال فرهنگ سازی در حوزه های محتلف است گفت: آمادگی کامل داریم تا برای توسعه استان بخصوص توسعه گردشگری و صیانت از آثار تاریخی گام برداریم.

سردار انصاری با بیان اینکه آثار تاریخی شناسنامه مردم کهگیلویه وبویراحمد است اظهار کرد: اجاره نخواهیم داد دست درازی توسط سودجویان به میراث فرهنگی انجام شود.

وی گفت: کهگیلویه وبویراحمد سرشار از نعمت‌های خدادادی و طبیعی است و توسعه گردشگری نقش بسزایی در اشتغالزایی و درامد زایی مردم دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه امنیت کامل برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بخصوص گردشگری در استان فراهم است تصریح کرد: میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری می‌تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها سرمایه گذاری استان ایفا کند.

در پایان این نشست مصوب شد جهت ساماندهی بافت تاریخی دهدشت نشست مشترک میراث فرهنگی،نیروی انتظامی،شهرداری دهدشت و فرمانداری کهگیلویه در مرکز شهرستان  کهگیلویه برگزار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: