به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۶۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
وی ابراز داشت: پیش بینی حوادث غیرمترقبه در روز انتخابات و فراهم کردن تجهیزات و امکانات از هم اکنون مورد توجه باشد.
خبردنا: احد جمالی در جلسه ستاد انتخابات استان بر تفاهم، تعامل و همکاری کامل بین اعضای هیات اجرائی، هیات بازرسی و هیات نظارت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش"خبردنا" معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه قانون انتخابات فصل الخطاب است اظهار داشت: همه با یک هدف و آن برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری است و آنچه که  با رای مردم در دل صندوق های رای بیرون بیاید خواسته مردم است خروجی اصلی این انتخابات می باشد و برای دست اندکاران و کارگزاران انتخابات گرامی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به جلب اعتماد عمومی با ایجاد فضای امن و سالم در انتخابات تاکید کرد و افزود: ایجاد فضای سیاسی انتخابات همراه با نشاط اجتماعی و مشارکت فعال و مسئولانه مردم در انتخابات بسیار مهم است.

جمالی با تاکید براینکه فرمانداران، بخشداران و معاونین آنها در هیچ ستاد انتخاباتی نباید حضور داشته باشند گفت: تعامل و همکاری کارگزاران انتخابات در دفاع محکم از مر قانون انتخابات باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان به اشرافیت کامل فرمانداران بر فضای سیاسی حوزه انتخابیه خودشان تاکید کرد و ابراز داشت: پیش بینی حوادث غیرمترقبه در روز انتخابات و فراهم کردن تجهیزات و امکانات از هم اکنون مورد توجه باشد.

احد جمالی به بررسی حذف و اضافه کردن شعب اخذ رای در حوزه های انتخابی استان تاکید کرد و گفت: اگر در جایی تراکم جمعیت بالا و نیاز به اضافه کردن صندوق است و در جایی جمعیت ناچیز و یک صندوق سیار می تواند آرا را جمع آوری نماید به ستاد انتخابات اعلام تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر توجه به ماده ۱۱ قانون انتخابات و همکاری دستگاه های اجرایی با مجریان انتخابات تاکید کرد و گفت: هیچ رفتار و گفتار غیرقانونی و کم کاری در حوزه انتخابات از کسی پذیرفتنی نیست.

جمالی به انتخاب شایسته معتمدین بی طرف در هیات اجرایی انتخابات به فرمانداران تاکید کرد و افزود: این افراد نباید خواستگاه قومیتی، قبیلیه ای و عشیره ای داوطلبان بر رفتار رای دهندگان انتخابات باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: