به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
گزینه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا برای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد انتخابات شد.
به گزارش خبردنا، " اردوان ایزدپناه " "فرزند محمد، متولد روز ششم شهریورماه 1347 دارای سه فرزند ( 2 دختر و یک پسر)، برادر اولین شهید تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی و کارشناسی مدیریت دولتی، سابقه هفت ماه حضور در جبهه های نبرد در سال های 1363 تا 1364 ، ایثارگر گردان فجر، لشکر المهدی(ع)،گردان امام حسین(ع)، غواصی حضرت رسول(ص) و حضرت زینب(س) و لشکر 19 فجر. دارای سوابق متعدد در حوزه های مختلف از سال 1372 تاکنون.

محل سکونت اولین گزینه اصلاح طلبان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اکنون استان البرز شهر کرج است.

معاون سازمان بازرسی استان البرز مسوولیت کنونی " اردوان ایزدپناه " است.

" ایزدپناه " را در روز نامنویسی جمعی از بزرگان شهرستان بویراحمد به همراه برخی دیگر از فعالان اصلاح طلب این حوزه انتخابیه همراهی می کردند.

" حاج قوام فروزان " قاضی خوشنام اصلاح طلبان که با " ایثار سیاسی" خود نشان داد بفکر " اتحاد "  در اردوگاه مستحکم " اصلاح طلبان بویراحمد و دنا " است در این روز، " اردوان ایزدپناه " را در فرمانداری بویراحمد همراهی نمود تا به دیگر فعالان این اردوگاه معنای واقعی " ایثار سیاسی " را آموزش دهد.

" حاج قوام فروزان بابکانی " از نوادگان " اردشیر بابکان " و فاتح جزایر سه گانه خلیج فارس از کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کنار رفت و به " شیخوخیت " بزرگان اصلاحات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا احترام گذاشت که بی تردید این " ایثار " می تواند برای دیگر اصلاح طلبان " سرمشق " باشد.

" سیدباقر موسوی جهان آباد " رهبر اصلاح طلبان بویراحمد و دنا بعد از ردصلاحیت های مستمر از سوی شورای نگهبان این بار قصد کاندیداتوری ندارد و گفته می شود این جریان سیاسی، " اردوان ایزدپناه " را گزینه نهایی خود برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی می کنند.

اصلاح طلبان در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی از " غلام محمد زارعی " نماینده کنونی بویراحمد و دنا در خانه ملت حمایت کرده و بدنبال حمایت آنها، وی پیروز آن انتخابات شد.
اخبار دریافتی حکایت از حمایت نکردن اصلاح طلبان بویراحمد و دنا از " زارعی " دارد و بنابه شنیده ها، آن ها به این نتیجه رسیده اند که این بار از " زارعی " عبور کرده و با هرنتیجه ای در انتخابات مشارکت داشته باشند.

هرچند باید منتظر اتفاقات روزها و ماههای آینده بود و هراحتمالی هم در عالم سیاست امکان پذیر است اما بنظرمی رسد مسیر اصلاح طلبان این بار برخلاف تمامی دوره های گذشته مسیر مشخصی بوده و آرای اصلاح طلبان واقعی این بار در حوزه  بویراحمد و دنا مشخص خواهد شد.

اصلاح طلبان بویراحمد و دنا بعد از 16 سال شکست، این بار آمده اند خود را احیاء کنند و البته احیاء خود را در کاندیداتوری " اردوان ایزدپناه " مطالبه کرده اند.

گزینه نهایی آنان فردی آرام، متین و اخلاق مدار است که هیچگاه خط مشی اصلاح طلبی را کنار نگذاشته و بر عقیده خود پافشاری نموده است.

" سید باقر موسوی جهان آباد " نماینده کهنه کار مجالس پنجم و ششم شورای اسلامی که شاید نام " ژنرال اصلاحاتی " را برآن گذاشت این بار به سرزمین مادری اش آمده تا با معرفی " ایزدپناه " بار دیگر ثابت کند همان " سی باقر " سال های نه چندان دور سرزمین پُرافتخار " بویر " است.

نام " سی باقر " همچنان در دیار " بویراحمد " بوی " شجاعت می دهد و محبوبیت " و این بار در سال های پایانی دهه 90 بوی " استقامت و غیرت " می دهد. 

خطبه های آتشین دفاعی" سی باقر " از مردم بویراحمد در دوران اوج اصلاحات در میدان معلم یاسوج و در حضور رئیس جمهور وقت، همواره " شاه کلید " " شجاعت " این " ژنرال اصلاحاتی " در بین مردمان " وفادار " زادگاهش است.

او البته این بار آمده است تا " اصلاح طلبان واقعی " را از صف " اصلاح طلبان قلابی " جدا کُند و در این بین همانند سال های گذشته از عُمرش، قراراست " هزینه هایی" هم پرداخت کند اما بنظر می رسد تفاوت " دوغ از دوشاب " نیز نتیجه خوبی برای اردوگاه این جریان سیاسی در بویراحمد و دنا در انتخابات یازدهم باشد.



انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
عجب بازی شطرنجی تاببینم چه کسانی کیش ومات خواهند شد که دیگر پشیمانی سودی نخواهد شد به کلام الله قسم کسان دیگری که باعث تهییج وتحریک با به به وچه چه کردنشان شدندوتخریب دیگران وعملا دلشان درگرو پیروزی کسان دیگریست والله که از گندم ری نخواهند خورد خدا انشالله عاقبتشون راختم بخیر کنه درود بر ابر سایت سیاست خبردنا
قیصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
واقعا حاج ایزدپناه انسان شایسته و برجسته در حوزه معرفت و حقوق عمومی مردم هستند با شنتاختی که از ایشان دارم می توان گفت بهترین انتخاب مردم ارزشمند بویراحمدو دنا جناب ایزد پناه خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
درود بر جناب ایزدپناه برادر شهید بزرگوار کرامت ایزدپناه
بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
زنده باد حاج قوام فروزان مرد ایثار وگذشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
دوباره بویراحمد زاده شد، دنای دیگری آفرید تا شاهنامه ای دیگر بسراید، مردی از تبار کیانیان، کیکاوس، کیقباد ، کیخسرو...، اردوان آمد تا پاکی و درستی را به مردمی هدیه دهد که سالهاست رمالان اعتمادشان را سلب کرده و دلالان ، سرمایه شان را به یغما برده اند، مرد عمل آمد
اصلاحاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
زنده باد حاج فروزان که با ایثارشان مردانگی سیاسی رو به همه کاندیدا نشان دادند.

انشاالله با پیروزی مرد شجاع و پاکدستی مثل جناب حاج اردوان ایزدپناه مردم بویر ودنا به عزت واقعی خودشون برسن.
نام:
ایمیل:
* نظر: