به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
آیا زارعی به اصلاخ طلبان " نه " گفته است؟
از صبح امروز دهم آذرماه ثبت نام از کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور آغازشده ولی هنوز ثبت نام « غلام محمد زارعی» نماینده حامی دولت در مجلس دهم از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در اما و اگر است.
به گزارش ارسالی به خبردنا، غلام محمد زارعی از سال ۸۲ تاکنون یک پای ثابت انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بوده و البته در مصاحبه‌ای به صورت قاطع ار حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر نداده است.

زارعی در انتخابات هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی شکست را از ستار هدایتخواه پذیرفت ولی در انتخابات نهمین و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو شکست پیاپی از هدایتخواه را با دو برد پیاپی تلافی کرد.

زارعی در چهار انتخابات گذشته، حمایت اصلاح طلبان بویراحمد و دنا را به همراه داشت و بدون شک و به اقرار کارشناسان سیاسی در صورت همراهی نکردن جریان اصلاح طلب، این نماینده کنونی مجلس شاید هرگز موفق به رفتن به بهارستان نمی‌شد.

اما این بار انشقاق در جریان اصلاح طلبی بویراحمد و دنا به حدی است که رضایت به آمدن محمد علی وکیلی نماینده کنونی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه نمی‌دهند و گروه‌های مختلف موسوم به بهرامی‌، حاج ایزدپناه، فروزان، زارعی و شاپور رمضانی راه خود را می‌روند.

اما این بار غلام‌محمد زارعی که به عنوان یکی از نمایندگان حامی دولت یازدهم و دوازهم معروف است شاید بیشتر از همه از این انشقاق متضرر شود و همین نیز سبب شده تا در گفت‌ و گویی  بگوید: از انتخابات مجلس هفتم تاکنون به عنوان یک کاندیدای مردمی در صحنه حضور پیدا کردم.

وی قاطعانه از حضور در این انتخابات خبر نمی‌دهد بلکه می‌گوید: اگر بنای حضور در انتخابات را داشته باشم بدون شک همچون گذشته روند کاندیدای مردمی بودن را ادامه می‌دهم؟، تاکید کرد: در تمام ادوار گذشته با عنوان یک کاندیدای مردمی در صحنه حضور پیدا کرده‌ام و همچنان این روند کاندیدای مردمی بودن را اگر بنا داشته باشیم در انتخابات حضور پیدا کنم، ادامه می‌دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ جریان سیاسی تاکنون با من گفت‌ و‌ گو نکرده است.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
ظاهرا بعضیا مثل اینکه کلا عادتشان شده هرجا میخوان یه انقلتی بدن حتما یه سنگی به وکیلی پرتاب کنند به قول خمونی یه بردی بنیت سرحیش
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
بمب خبری انتخابات بویراحمد با اتحاد و ائتلاف باورنکردنی دوکاندید فعلی و یک گزینه مطرح در روزهای آینده منفجر خواهد شد
غافلگیری گرینه های فعلی و حامیانشان پنبه ها رو رشته خواهد کرد
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
بمب خبری انتخابات بویراحمد با اتحاد و ائتلاف باورنکردنی دوکاندید فعلی و یک گزینه مطرح در روزهای آینده منفجر خواهد شد
غافلگیری گرینه های فعلی و حامیانشان پنبه ها رو رشته خواهد کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: