به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
یک فعال سیاسی اصلاح طلب در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تاکید که این جریان سیاسی به هیچ عنوان مانند انتخابات مجلس دهم در این حوزه انتخابیه عمل نمی کند و رای اجباری نمی دهد.
به گزارش خبردنا، " قوام فرزوان " در حاشیه نام نویسی " اردوان یزدان پناه " گزینه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری بویراحمد تاکید کرد در پاسخ به این سئوال که آیا اصلاح طلبان ممکن است از یک فرد غیراصلاح طلب مثل انتخابات گذشته در بویراحمد و دنا حمایت کنند؟ هم اظهار داشت: دیدگاهم این است که این دوره، اصلاح طلبان واقعی دنبال این هستند که بر گزینه دارای شاخص‌های اصلاح طلبی اجماع نمایند و رأی اجباری نمی‌دهند.

وی گفت: توصیه من این است که شاخصه اصلاح طلبی شاخصه مهم است و کاندیدایی باید وارد صحنه شود که با تطمیع و تهیدید از حقوق موکلینش عدول نکند، چشم و دل سیر باشد و وارد رانت‌ها و مسائل این چنینی نشود و با فساد مبارزه کند و از جمع آوری آراء نامشروع در انتخابات که باعث تحقیر مردم می‌شود خودداری کند.

این فعال سیاسی اصلاج طلب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات دهم شرایطی داشته که رأی‌های نامشروعی وارد انتخابات شود؟ هم ادامه داد: کاری به شرایط ندارم، ولی در مجموع از مجلس ششم به بعد روند انتخابات را خیلی مطابق با شأن و منزلت مردم نمی‌بینم. 

فرزوان افزود: کاندیداها با تحمیل خود به مردم و استفاده از روش‌های خلاف شرع و قانون مانند وعده و وعید دروغ به ویژه در مواردی که ربطی به وظایف نمایندگی ندارد، استفاده انتخاباتی از مراسم عاطفی و عزاداری مردم، مصادره انجام کارهای اجرایی که وظیفه قوه مجریه است به نام‌نمایندگان، از جمله؛ دخالت در عزل و نصب‌ها به نحوی که تا رده سرایداری دخالت می‌نمایند. 

وی سوء استفاده از محرومیت‌ها و مسائل معیشتی مردم و استفاده از پول‌های کثیف برای رسیدن به کسب رأی را شایسته مردم و انتخابات ندانست.

فروزان تاکیدکرد اصلاح طلبان با محوریت آقای موسوی بدنبال اجماع در این جریان سیاسی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هستند.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
فعلا شما باید پاسخگوی عملکرد نماینده این دوره باشید
بعد انتقاد کنید و راهکار بدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
1
چقدر خوش خیالیت
یازهرا
پاسخ ها
اصلاحاتی
| Iran, Islamic Republic of
به قول جناب فروزان ما نماینده ای که به دنبال عزل ونصب سرایدار باشد نمیخواهیم.خخخخخخ
m.p
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
زنده باد حاج فروزان و به امید پیروزی حاج اردوان ایزدپناه اصلاح طلب واقعی .
اصلاحات دیگر کاندیدای غیر اصلاحاتیه اجاره ای نمیخواهد
نام:
ایمیل:
* نظر: