به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۷۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
جمالی تاکید کرد: پیش بینی می شود که بیش از ۵۰ داوطلب نمایندگی در انتخابات مجلس یازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند.
خبردنا: رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی اولین روز ثبت نام، ۶ نفر در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

به گزارش"خبردنا" ، «احد جمالی» ، افزود: ثبت‌نام داوطلبان انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز (دهم آذرماه) همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه این استان نیز آغاز شد که تا پایان ساعت مشخص شده، ۶نفر اقدام به ثبت نام کردند.

وی در رابطه تعداد مردان و زنان ثبت نامی استان طی اولین روز ثبت نام اظهارکرد: از مجموع داوطلبان ثبت نامی‌ها، ۵ نفر مرد و یک نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: داوطلبان در صورت مراجعه به فرمانداری‌ها برای ثبت نام از قشون کشی بپرهیزند و بیشتر از سه تا چهار نفر همراه نداشته باشند.

جمالی تصریح کرد: قشون کشی در مراجعه به فرمانداری ها ممنوع است و این مساله می تواند در صلاحیت داوطلبان تاثیرگذار باشد بنابراین از طرفداران داوطلبان اگر دوست دارند که مشکلی برای داوطلب‌شان پیش نیاید، انتظار داریم که این مهم را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد سه حوزه انتخابیه وجود دارد، ادامه داد: حوزه اتتخابیه بویراحمد و دنا با مرکزیت شهر یاسوج، حوزه انتخابیه گچساران و باشت با مرکزیت شهر دوگنبدان و حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به مرکزیت شهر دهدشت هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت مشارکت مردم استان در انتخابات مجلس یازدهم عنوان کرد: با توجه به سابقه این استان و عشره ای بودن آن، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت خوب و بالایی در انتخابات خواهند داشت.

جمالی تاکید کرد: پیش بینی می شود که بیش از ۵۰ داوطلب نمایندگی در انتخابات مجلس یازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: از داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم استان انتظار داریم که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: