به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۷۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
فرماندار بویراحمد به کاندیداهای انتخاباتی در این حوزه انتخابیه اولتیماتوم داده است که در زمان نامنویسی اجازه ندهند همراهان و حامیان کاندیداها در ستاد انتخابات و فرمانداری این شهرستان شلوغی و ازدحام ایجاد کنند.
بنا به گزارش ارسالی به خبردنا، " شاهرخ کناری " گفت: انتظار می رود که کاندیداهای انتخابات مجلس در زمان نامنویسی قشون کشی نکنند و اگر هم قانون را زیر پا بگذارند و قشون کشی کنند طبیعی است که ناامنی ایجاد و دستگاه و خدمات رسانی به مردم با مشکل مواجه می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه حوادث پیش بینی نشده ای از جمله قطعی و نوسانات برق بهمراه بارش شدید باران وجود دارد انتظار می رود که نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی روزهای آخر را برای ثبت نام انتخاب نکنند.

فرماندار بویراحمد پیش بینی کرد حدود 40 نفر در شهرستان بویراحمد کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی شوند.

رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد با طرح این سوال که چه فرقی میان امروز و روز پایانی برای نامنویسی کاندیداهای انتخاباتی است؟ اظهارداشت: در روزهای اول به دلیل حجم کاری کم، کاندیداها نیز بهتر می توانند خودشان را به اصحاب رسانه معرفی کنند و هم در معرض دید مردم قرار بگیرند.

کناری گفت: از سویی، کاربر ما نیز فرصت دارد که با کیفیت بهتری ثبت نام را انجام دهد اما متاسفانه استقبال در روزهای اول خیلی کم بوده است.

فرماندار بویراحمد افزود: چند دستگاه و اداره کل از جمله مخابرات، پست، ثبت احوال، بنیاد شهید، کمیته امداد و نیروی انتظامی در اطراف  فرمانداری وجود دارد وقتی کاندیداها قشون کشی کنند خدمات رسانی به مردم نیز با مشکل مواجه می شود.

***‌

" قشون کشی " در لغت نامه دهخدا: [ ق ُ ک َ / ک ِ ] (حامص مرکب ) لشکرکشی .


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
شوخی نکن؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: