به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۷۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸
تاجگردون در ادامه گفت: من این خاک را ترک نمیکنم، من از خاکی که برخاسته ام رهایش نمیکنم، تازه کار ما شروع شده است.
خبردنا: نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی که با حضور پرشور بزرگان، ریش سفیدان و جوانان ایل بزرگ عالیشاهی برگزار شد با آنان دیدار و به گفت و گو پرداخت.

به گزارش"خبردنا"، غلامرضا تاجگردون در جمع صمیمی ایل بزرگ عالیشاهی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نشست اظهار داشت: جلسه و جمع خوبی است عزیزانی در جمع حضور دارند که از چهره‌های درخشان در همه عرصه‌ها هستند.

نماینده گچساران و باشت با تأکید بر اینکه ما در مسیر تحقق وعده‌هایی که به مردم داده‌ایم در حد توانمان عمل می‌کنیم اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام‌شده طی سالهای اخیر امروز افتخار این را دارم که بگویم ۱۰۰ درصد روستاهای این شهرستان گاز رسانی و اکثراً هم آب‌رسانی شده‌اند و بسیاری از روستاها هم به زمین و امکانات ورزشی مجهز شده‌اند، بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی جنوب در این شهر در حال ساخت است و بزرگ‌ترین سالن اجتماعات مجلل در این شهر ساخته شد و تمامی روستاهای دارای طرح هادی دارای بهسازی مناسب هستند، ورودی و خروجی تمامی جاده‌های ما چهار بانده خواهند شد و اعتبارات عمران شهری ماافزایش داشته و برای زمین‌های کشاورزی بهترین تخصیص‌های آب نیز صورت گرفته است و پتروشیمی، بزرگ‌ترین کارخانه گیاهان دارویی و نیز کارخانه بیو اتانول در این شهرستان در حال احداث است. بافت فرسوده گچساران هم به‌عنوان پایلوت کشوری مطرح شده و کار به‌پیش می‌رود، شهرمان در مداری است که در حال پیشروی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی پس‌ازاین به سؤالی که یکی از خبرنگاران از وی مبنی بر اینکه آیا بازهم حاضرید که با روحانی به جهنم بروید اما با رئیسی به بهشت نروید پرسیده شده بود اشاره کرد و گفت: آن زمانی که این جمله را گفتم دوستان اصولگرا کاملاً دو صف کشیدند یکی صف حسین و صف یزدی و نیز صف بهشتیان و صف جهنمیان؛ من عرض کردم حسینی که ما می‌شناسیم آزاده است، ما لشگر ابن زیاد نیستیم، ما یزیدی نیستیم، لشگر ما خدایی است و بهشت و جهنمی که می‌شناسیم هم همین است و اگر بهشت شما و جهنم شما این است ما با این فرد به جهنم می‌رویم، اما به بهشت شما نمی‌رویم.

تاجگردون با بیان اینکه این خاک خادم می‌خواهد و خدمتش را باید ادامه دهد در ادامه تصریح کرد: من از خاکی که برخواسته ام رهایش نمی‌کنم، کار ما تازه شروع شده، آنچه را کاشته‌ایم اکنون فصل درو آن رسیده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: نقد کنیم، منتها نقد صحیح و منصفانه، اینکه کسی بخواهد مرا را نقد کند و بگوید که این کارتان نادرست بوده اشکالی وجود ندارد، ولی اشکال از آنجا شروع می‌شود که بعضاً اخلاق سیاسی را رعایت نمی‌کنند اینجاست که تخریب‌ها شروع می‌شود و پایان اخلاق سیاسی است و این‌یک روش ضد اخلاقی است.

تاجگردون تأکید کرد: مناظره و مجادله‌ای که از روی غضب و ریا و عوام‌فریبی و …باشد نتیجه‌ای نخواهد داشت.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از مردم صداها و کلیپ‌هایی که امروز در رسانه‌ها و فضای مجازی را شاهد هستند فکر می‌کنند کار کردن یعنی این ولی غافل از اینکه نمی‌دانند کار کردن دال بر موازین احساسی نیست.

وی همچنین در بخش هایی دیگر از اظهاراتش بیان داشت: تا رفع تمام مشکلات دست‌بردار نخواهم بود و با همه شرایط سخت این بار هم در عرصه سخت وکالت با برنامه‌ها و ایده‌هایی که دارم گام نهاده‌ام… من امروز حرفهایی شنیدم و نگران شدم. آیا ما قاتلین حسینیم که شما مختاریان زمینید؟! این خاک مختار نمی خواهد این خاک نوکر و خادم می خواهد.

تاجگردون در ادامه گفت: من این خاک را ترک نمیکنم، من از خاکی که برخاسته ام رهایش نمیکنم، تازه کار ما شروع شده است.

تاجگردون با تأکید بر آن‌که در کار عمرانی برای من هیچ فرقی بین ترک و لر و سایر قومیت‌ها وجود ندارد اظهار داشت: من بارها اعلام کرده‌ام مثلاً اگر فلان خیابان زیبا شود دیگر لر و ترک ندارد و همه از آن استفاده می‌کنند و خدمات رفاهی و عمرانی برای همه اقشار و طوایف است و تاکنون نیز سعی کرده‌ام در این راه قدم بردارم.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به جوانان ایل عالیشاهی تأکید کرد: آنچه در توان دارم به‌پای سادگی خلوص و مهر و محبت شما جوانان ادا خواهم کرد و انشالله جامه‌ای نو بر تن جوانان این شهر خواهیم نمود.

در پایان این همایش ایل بزرگ عالیشاهی با اهداء لوح تقدیر و تشکر از زحمات نماینده گچساران و باشت حمایت قاطع

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی .
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
کاش در خصوص بحث گرانی بنزین و عدم اجرای طرح رتبه بندی معلمان .به عنوان رییس کمیسیون بودجه هم توضیح میدادند و اینکه علاوه بر جاده سازی آیا همه اقشار مردم نباید دیده شوند
نام:
ایمیل:
* نظر: