به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۷۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
وی افزود: امیدوارم مردم از این شرایط بهره مند شوند و شاهد یک ساختار سیاسی جدیدی برای مردم باشیم.
خبردنا: وعده‌های مسئولان و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد برای ارتقای دو بخش مارگون و لوداب به شهرستان و دهستان سپیدار به بخش محقق نشده است. 

به گزارش"خبردنا"، ارتقای دو بخش مارگون و لوداب بویراحمد به شهرستان و ارتقای دهستان سپیدار به بخش در یک دهه اخیر به عنوان یک سوژه‌ داغ همیشه در صدر وعده‌های محقق نشده مدیران و مسئولان استانی قرار داشته است تا جایی که غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در آخرین وعده خود گفت، مارگون تا قبل از انتخابات شهرستان می‌شود.

 نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی 19 اردیبهشت ماه 94 به تسنیم گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده دو بخش مارگون و لوداب از توابع شهرستان بویراحمد به شهرستان ارتقا پیدا می‌کنند و امیدوارم این مهم در نیمه اول امسال محقق شود تا شاهد خوشحالی مردم این مناطق باشیم.

غلام محمد زارعی همچنین در 21 مردادماه 97 در جمع مردم مارگون بویراحمد از نهایی شدن ارتقای بخش مارگون به شهرستان خبر داد و گفت: این مهم در انتظار تصویب هیئت دولت است.

وی در این نشست خطاب به مردم شهر مارگون گفته بود: موضوع شهرستان شدن مارگون را از روز اول حضورم در مجلس پیگیری کرده‌ام و تمام تاییدات و اعتبارات لازم انجام و آماده طرح در دولت برای تصویب اشت.

زارعی 29 تیرماه امسال نیز در سفر به دهستان محروم زیلایی گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده مقدمات ارتقای بخش مارگون به شهرستان و دهستان زیلایی به بخش قطعی شده است.
زارعی یکم تیرماه 98 در بازدید از مناطق سپیدار ، جلیل و بابکان نیز قاطعانه به مردم گفته بود که مقدمات تبدیل قطعی  دهستان سپیدار به بخش در حال انجام است که  امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بخشداری سپیدار را در برنامه داشته باشیم.

البته محمد دانشی‌نسب رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد 20 تیرماه 98 در نشست شورای اسلامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرده بود که بحث ارتقای بخش مارگون به شهرستان تنها در ایام انتخابات داغ می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که از شهرستان شدن مارگون و بخشداری سپیدار چه خبر؟، گفت: شهرستان شدن مارگون و بخشداری سپیدار در کمیسیون دفاعی مجلس با حضور 5 وزیر به تصویب رسیده اما هنوز در هیئت دولت طرح نشده است.

غلام‌محمد زارعی با بیان اینکه این مهم پشت نوبت دستور کار دولت است، افزود: امیدوارم مردم از این شرایط بهره مند شوند و شاهد یک ساختار سیاسی جدیدی برای مردم باشیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که در انتخابات آینده با تابلوی کدام جریان سیاسی وارد کارزار انتخابات می‌شود؟، ادامه داد: در تمام ادوار گذشته با عنوان یک کاندیدای مردمی در صحنه حضور پیدا کردیم و همچنان این روند مردمی بودن را اگر بنا داشته باشیم در انتخابات حضور پیدا کنیم، ادامه می‌‌دهیم./تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: