به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۷۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
وی گفت: کاندیداهای انتخاباتی خود می‌خواهند قانون‌گذاری کنند پس نباید از اجرای قانون نگران شوند.
خبردنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: قرار نیست در هیئت‌های اجرایی ستاد انتخابات کاندیداها چیده شود و اینجا جای سهم خواهی نیست.

به گزارش"خبردنا"، احد جمالی در پاسخ به این سوال که برخی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی از لیست ارسالی معتمدین در 3 حوزه انتخابیه نگران هستند آیا امکان تغییر و اصلاح وجود دارد؟، گفت:کاندیداها هیچ نگران نباشند مطمئن باشند هیئت اجرایی که تشکیل می‌شود نمونه‌های از کل مردم بوده و در این زمینه مشکلی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که یعنی امکان تغییر وجود دارد، افزود: این موضوع دست هیئت نظارت بوده و باید لیست را تایید کنند تا بعد به صورت درون گروهی انتخابات برگزار کنند و البته بنا نیست ستاد انتخابات کاندیداها در هیئت‌های اجرایی چیده شود بلکه بر مبنای قانون مسائل تعقیب و هیئت نظارت نیز بر روند رای گیری و انتخاب افراد نیز نظارت می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخاباتی خود می‌خواهند قانون‌گذاری کنند پس نباید از اجرای قانون نگران شوند، ادامه داد: بنا نیست هیئت اجرایی انتخابات سهم بندی شود تا فلانی و فلانی چند نیرو داشته باشند و بدون شک معتمدین افرادی هستند که دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: