به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱
زارعی گفت: باور اینکه همه ظرفیت‌های جامعه پیشرفت کند، سهم مدیریتی استان در سالهای ابتدایی وکالت بنده، آنقدر سهم پایینی بود که قابل مقایسه با چهارمحال بختیاری نبود، امروز خوشحالم که سهم مدیریت استان در سطح ملی افزایش پیدا کرده است.
خبردنا: نماینده بویراحمد و دنا گفت: محرومیت زدایی مسئولیت خطیری است که همه به عنوان مطالبه اول از ما درخواست کردند؛ اگر کار لازم است، اگر تلاش برای بهبود است، اگر تلاش برای جذب اعتبار است؛ وظیفه نظارتی است، کاسه گدایی نیست بلکه تلاش برای احقاق حق است.

به گزارش "خبردنا"،  غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در جلسه بیان گزارش عملکرد خود گفت: خدمت گذاری مردم نعمت بزرگی است و برای انجام این مسئولیت و رسالت باید به مثابه خوبی شما مردم خوب بود، باید مثل شما خوب، صمیمی و مهربان بود و فداکاری و ایثار کرد، در چهل سال گذشته همه ملت ایران در همه جا و در استان ما و در شهرستان های بویراحمد و دنا جز خوبی، رشادت، عزت، سربلندی و حماسه چیز دیگری سراغ نداریم مردم به این خوبی باید نوکران خوب هم داشته باشند.

زارعی گفت: نماینده مجلس باید به قلب مشکلات بزند اما زدن به قلب مشکلات، حتما بی خوابی، تهمت و صدمات روحی و جسمی دارد؛ تلاش کردیم به شعارها و عهدی که بستیم جامه عمل بپوشانیم در مسیر عملکردی چه در کنار مشکلات عبور کنیم چه به قلب مشکلات بزنیم ممکن است دو مخاطره در برابر ما باشد؛ یکی این است آیا فرصت های پیش رو می تواند فرصتی برای نماینده باشد برای زندگی شخصی و آرزوهای شخصی یا این که آن فرصت ها نباید باعث شود دل مشغولی به آرزوهای خود پیدا و فرصت را از دست دهیم، باید با مشکلات مبارزه کرد و راه را طی کنیم.

وی افزود: چرا ما محروم بودیم؟ دلیل عمده ای که محرومیت ما تاریخی است این بوده که مسولان ما در دورانی که مسئولیت این مردم را به عهده داشتند به قلب مشکلات نزدند بلکه از کنار آن عبور کردند.

زارعی ادامه داد: فرض کنید سنگی در مسیری قرار گرفته است، اگر همه خودروها فرمان را منحرف و از کنارش بگذرند خوب است؟ یا اینکه یک راننده با فطرت انسانی سنگ را بردارد؟ این مخاطرات را باید از بین برد، باید پیاده شویم و فرصت های شخصی را کمتر بگذاریم که مخاطرات از جلوی مردم کنار رود.

نماینده بویراحمد و دنا گفت: مردم از ما سه انتظار دارند، با فرهیختگان و افراد فهیم وقتی هم کلام می شدیم می گفتند کاری کنید محرومیت برداشته شود، در کنار اینکه قانون گذاری وظیفه ماست و باید حضور فعال داشته باشیم؛ آنهایی که گفتند محرومیت را بردارید هم تاریخ را می دانند و هم خوب خوانده است وظیفه قانون گذاری وظیفه بسیار مهمی است.

غلام محمد زارعی ادامه داد: در اوایل می گفتیم انتخابات یعنی تعیین سرنوشت که همه قبول داریم اما امروز بیشتر از گذشته می دانیم که حضور در انتخابات چقدر در تعیین سرنوشت موثر است به این دلیل که محرومیت زدایی مسئولیت خطیری است که همه به عنوان مطالبه اول از ما درخواست کردند؛ اگر کار لازم است، اگر تلاش برای بهبود است، اگر تلاش برای جذب اعتبار است؛ وظیفه نظارتی است، کاسه گدایی نیست بلکه تلاش برای احقاق حق است و به دلیل اینکه ما تلاش نکردیم، نتوانستیم از این سفره پر نعمت برای استان داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: اعتبارات چندین برابری استانی، ملی و متمرکز تحولات خوبی را برای استان رقم زد تحولاتی که در این شرایط مثل تحریم و جنگ اقتصادی به وجود آمد، دشمن می خواهد اقتصاد ایران را زمین گیر کند و فرصت های توسعه کشور را به تهدید تبدیل کند و می‌خواهند دستاوردهای انقلاب اسلامی در کام مردم شیرین نباشد؛ این سناریوی دشمن است و من معتقد هستم همه مسئولان باید مانند یک سرباز در خدمت این مردم باشند تا نفوذ سیاسی و توطئه دشمن روی افکار مردم موثر نباشد، همه باید به عنوان یک سرباز در خدمت این مردم باشیم، وظیفه سرباز جانفشانی است.

زارعی گفت: امروز در دورترین مناطق حوزه انتخابیه تا نزدیک ترین مناطق، کوچک ترین مساله و‌ مشکل را از نماینده  می خواستند، این افتخار است مردم باید از نماینده خود بخواهند، خوشحالم از روستایی دور تماس می گیرند می گویند در کوچه ما یک لامپ خاموش شده است خوشحال هستم بگویم بیش از ۵۰۰کیلومتر توسعه شبکه برق صورت گرفته است.

 نماینده بویراحمد و دنا گفت: مردم از ما رفاه، آسایش، بیمارستان و جاده می خواهند وقتی جامعه پر از آرامش باشد، مردم برای حفظ مملکت جان هم تقدیم می کنند این رضایت مندی مردم است، باید به روزی برسیم در کشور و استان ما کسی نگرانی نداشته باشد که خود را با جاهای دیگر مقایسه کند.

زارعی ادامه داد: نماینده استان بوشهر، روحانی بودند؛ از جاده یاسوج-اصفهان آمده بود، هفته بعد از آن پیش من آمد گفت آقای زارعی پروژه های ما که تعطیل است چطور در طول این مسیر پروژه ها فعال است و لامپ ها و روشنایی است گفتم این درصدی از حق مردم است که بی اعتنایی شده بود و مغفول مانده بود.

 وی افزود: موضوع دوم این است که این مردم چه موافق و چه مخالف بر این باور باشد که نماینده او در مجلس حامی اوست، نیاز نباشد که مردم بویراحمد به کس دیگری مراجعه کنند و برای کارشان در شهرستان و استان سرگردان باشند، وقت ما تماماً در اختیار آنهاست تا بتوانند بدون واسطه با نماینده خود صحبت کنند، بیش از 50 درصد جمعیت استان، در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا است. وسعت منطقه به گونه‌ای است که اگر شبانه روز هم حرکت کنیم نمی‌توانیم در اختیار همه مردم باشیم.

نماینده بویراحمد و دنا گفت: امروز در حوزه بویراحمد و دنا نقطه کور وجود ندارد، هر منطقه‌ای که نام ببرید من آمادگی دارم بگویم چه کارهایی در آن انجام شده‌ است، این اشراف بر منطقه به ما در تصمیم گیری درست کمک می‌کند، کمک می‌کند با نگاه عادلانه و با اولویت به مسائل جامعه خود بپردازیم،همه برای ما مورد احترام بودند. حتی آنهایی که مخالف بودند، آن‌هایی که شاید در شرایط سیاسی امروزی مورد حمایت باشند.

زارعی گفت: باور اینکه همه ظرفیت‌های جامعه پیشرفت کند، سهم مدیریتی استان در سالهای ابتدایی وکالت بنده، آنقدر سهم پایینی بود که قابل مقایسه با چهارمحال بختیاری نبود، امروز خوشحالم که سهم مدیریت استان در سطح ملی افزایش پیدا کرده است. در سطح ملی گاهی به ما می گویند، شما (لرها) که همه جاها رو گرفتید. گفتم؛ همین که شما تأیید می‌کنید که انسان‌هایی وجود دارد از قوم لر، که می‌تواند در کشور نقش افرینی کنند، مسئولیت داشته باشد و موفق باشد به نظرم گام ارزشمندی است. خوشحال هستم که همواره در کنار آحاد مردم، بوده‌ام.

وی بیان کرد: ما نتوانستیم یک قطب رسانه‌ای و یک ناتوی رسانه‌ای داشته باشیم تا مسئولیت ها و کارهایمان را منعکس کند، چرا؟ چون هم محدودیت امکاناتی داشتیم و هم فرصت نداشتیم. معتقد هستم اگر یک ساعت برای بیان فعالیت‌ها لازم باشد، ترجیح می‌دهم همان یک ساعت در خدمت مردم باشم، در روستایی یا پروژه‌ای یا جلسه‌ای باشم.

 زارعی در پایان گفت: معتقدم مردم عزیز ما انقدر روشن هستند که می‌توانند خود تغییرات را رصد کنند. درود به همه شما و همه ایثارگران و کسانی که برای حفظ این مملکت جان خود را تقدیم کردند درود می‌فرستم. امیدوار هستم بتوانم به وظیفه‌ام به درستی عمل کنم تا بتوانم سهم رضایت مندی مردم را در اقدامات، پیشرفت‌ها، تحولات داشته باشم.

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
نماینده بوشهر ؟؟؟ بوشهر که وضعیت جاده هاش و روشنایی آنها خیلی بهتر از استان ماست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
ماینده ای که شعارش خدمت به محرومین است اما هدفش از رفتن به مجلس ، گرفتن انتقالی از استانداری به شرکت نفت بدون هیچ تخصص و تجربه ای است.
خدا شکرت و ای روزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
پووووووووووف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
اخی ....8 سال محرومیت زدایی کردی کافی هست خودتو اذیت نکن
حسین پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
سلام انصافا با صداقت وخلوص نیت کار کرده اند ومیکنند.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
همه صحبتهای ایشان فقط برای رای اوری است وبهدور از صداقت است
نام:
ایمیل:
* نظر: