به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۸۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
آخرین آمارها خبر می دهد:
در پنجمین روز از ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد، 11 نفر در ستادهای انتخاباتی مستقر در فرمانداری شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران حاضر و نام نویسی کردند.
به گزارش خبردنا و بنا بگفته کمیته اطلاع رسانی انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تا روز پنجم ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، 29 نفر در ستادهای انتخاباتی نامنویسی کرده اند.

پنج نفر در فرمانداری کهگیلویه بزرگ، چهار کاندیدا در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و 2 کاندیدای دیگر در ستاد انتخاباتی گچساران اقدام به نامنویسی کرده اند.

در حوزه شهرستان بویراحمد، نستور درخشنده پور دانشجوی دکترای برنامه ریزی شهری دانشگاه تهران ، مدیر عامل شهر علوی استان هرمزگان و شهردار اسبق شهرستان گچساران را در کارنامه دارد.

سید علی رضایی سادات امامزاده علی (ع)، متولد 1348 ، وکیل پایه یک دادگستری، کارشناسی ارشد الهیات، محسن شایگان کارشناسی ارشد علوم سیاسی، محمود رضوانفر کارشناسی ارشد ادبیات هم در فرمانداری بویراحمد اقدام به اعلان کاندیداتوری در انتخابات یازدهم کردند.

در حوزه گچساران و باشت هم،" مهرداد حمیدی دانشجوی دکترای حقوق، قاضی سابق استان تهران و بوشهر، " اردلان زینل زاده " شهردار سابق دوگنبدان و مدیرکل سابق اداره کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هم با داشتن مدرک کارشناسی ارشد جغرافیان و برنامه ریزی اعلان کاندیداتوری کرد.

اما در حوزه کهگیلویه بزرگ، " حاجی سید محمد موحد " کاندیدای نام آشنای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلان کاندیداتوری نمود و سپهدار عبدپور دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات و معارف اسلامی فقه و مبانی حقوق اسلامی و شاغل در دفتر حقوقی که اهل گچساران است، بهمراه حسن هدایت نیا مهندس محیط زیست و آب و فاضلاب و کارمند دانشگاه علوم پزشکی استان، موسی جانفزا دارای مدرک مهندسی برق و الکترونیک و شاغل در پتروشیمی ماهشهر از دیگر کاندیداهای ثبت نامی امروز در ستاد انتخاباتی کهگیلویه بزرگ بودند.

" سید فرزاد نجات نیا " دستیار ویژه وزیر ارتباطات هم در پایان ساعات کاری ستاد انتخابات به جمع نامزدهای انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ پیوست.

تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هفت مرد، در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ 13 مرد و یک زن، در حوزه انتخابیه گچساران و باشت  هم هفت مرد و یک زن کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی شده اند.

فردا نیز تعداد دیگری از چهره های مشهور انتخابات در سه حوزه انتخابیه ثبت نام می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: