به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۸۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
این فعال سیاسی عنوان کرد: عملکرد بنده در دوران فرمانداری خوب بود آقای احمدی نژاد بیان کردند مجلس در راس امور نیست و بنده گفتم این نظر اوست.
خبردنا: کاندیدای انتخابات مجلس در بویراحمد گفت: رقیب اصلی ما جریان اصلاح طلبی است، آقای درخشنده پور اعلام کردند تابع جریان نیستم و احتمال اینکه بین آقای درخشنده پور با جریان اصولگرایی ائتلاف به وجود آید وجود دارد.

به گزارش "خبردنا" شکرالله امامی بعد از ثبت نام به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا در گفتگو با خبرنگاران گفت: جریان اصولگرایی یک‌جریان ارزشی و ریشه دار است در این جریان آقای روشنفکر به شکل مستقل در انتخابات شرکت کردند.

امامی گفت: در این دوره توسط مسوولان کمیته شورا  در طی شش ماه به یک جمع بندی رسیده شد که آقای هدایت خواه حضور داشته باشد، حدودا در اواخر تیرماه بود که این موضوع مطرح شد و آقای هدایت خواه گفتند در مقابل شورا تسلیم هستیم، این  شورا ساز و کار را به شورای مرکزی استان ارسال کرد اما آنها آقای فرخیانی را مطرح کردند، این موضوع سبب آسیب به جریان شد و بنده گفتم این تصمیم سبب اضمحلال  خواهد شد.

این فعال سیاسی عنوان کرد: بعد از این انتقاد ما را از این تصمیم گیری کنار گذاشتند و شورای نیرو های انقلاب مرکز از دو شهرستان بویراحمد و دنا تشکیل شد، و همین موضوع سبب کاندیداتوری برای انتخابات شد و معتقد بودیم آقای هدایت خواه به عنوان چهره موثر این جریان این موضوع را ساماندهی کند، که نهایتا  آقای هدایت خواه، دهرابپور و عسکری به عنوان کاندید مطرح شود، و بنده گفتم آقای دکتر هدایت خواه باید نماینده جریان باشد که مورد استقبال قرار گرفت اما آقای هدایت خواه بیان کردند قصد کاندیداتوری در این حوزه ندارم، بنابراین شورای نیرو های انقلاب از کار افتاد.

امامی تصریح کرد: امروز در جلسه احضار شدیم هر چند بی صداقتی هایی وجود داشت اما اگر خروجی سه نفر مطرح شده بود با  دسیسه های اصولگرایی و سر شبکه آن و دوران آنها تمام شده است که در لاک خود خفته اند و به جای اینکه آقای هدایت خواه را به عنوان چهره ملی مطرح کنند اما چندین نفر نامزد انتخابات شدند که سبب سردرگمی جریان اصولگرایی خواهد شد، این جریان در‌حوزه تصمیم سازی دچار نوعی بی صداقتی و انفعال شده است زیرا نتوانستیم یک سرمایه ارزشمند و قدرتمند را در‌همه ابعاد  حفظ کنیم و او را از دست دادیم و گفته می شود در تهران ثبت نام می کند و فکر نمیکنم آقای هدایت خواه به این دو شهرستان برگردد.
 
وی ادامه داد: آقای روشنفکر برای بنده قابل احترام است و چندین بار در طی جلساتی با او صحبت شد اما به دلیل عدم اعتماد به ساز و کار ما موافقت نکردند و اعلام کردند روشنفکر ۹۸ با روشنفکر ۹۴ فاصله و رای بیشتری دارد بنابراین با  برنامه ریزی های غلط نتوانستیم این فرد را معرفی کنیم، آقای روشنفکر به این ساز و کار رای نداد و نتوانستیم با هم کنار بیاییم، و‌کاندیدای منتخب نشد، شاید بیان شود افراد مختلفی از این جریان ثبت نام شدند اما باید گفت اگر قرار است کسی انتخاب شود یا باید بنده یا آقای هدایت خواه یا آقای عسکری باشد، و یکی از دلایلی که  هدایت خواه از استان رفت به دلیل ساز و کار اصولگرایی در استان بود.
 
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا با بیان اینکه شعار بنده عدالت، پیشرفت و مبارزه با فقر و تبعیض است، گفت: در شرایط حاضر این افراد توانمندی این که اصولگرایان را دارای آراء واحد کنند ندارند، اما این جریان نتوانست یک نامزد را معرفی کند و خیلی از دوستان نا امید شدند.
 
وی گفت: بعید میدانم با آقای روشنفکر ائتلاف کنم، وقتی آقای هدایت خواه عرصه را ترک کرده است دیگر نیرو ها تابع ما نیستند، حرکت آقای هدایت خواه قابل قبول نبود که در بزنگاه های سیاسی با همه ارزیابی ها عرصه را ترک کردند و به شدت از وی گلایه مند هستم، در استان مولفه قومیت و منطقه، مدیریت و حاکمیت و پول های کثیف و جریانات سیاسی در انتخابات اثر گذار است، فردی که بتواند همه این موضوعات را در کنار هم قرار دهد پیروز خواهد شد.
 
امامی گفت: رقیب اصلی ما جریان اصلاح طلبی است،  آقای درخشنده پور اعلام کردند تابع جریان نیستم و احتمال اینکه بین آقای درخشنده پور با جریان اصولگرایی ائتلاف به وجود آید وجود دارد، جریان اصلاحات به دلیل حمایت از دولت نخواهد توانست پاسخگوی مطالبات مردم باشد و باید پاسخگوی مردم باشند.
 
این فعال سیاسی عنوان کرد: عملکرد بنده در دوران فرمانداری خوب بود آقای احمدی نژاد بیان کردند مجلس در راس امور نیست و بنده گفتم این نظر اوست.
 
وی در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال قبولی زارعی وجود دارد گفت:  آقای زارعی خود را منتسب به جریان ولایی می دانند جدیدا زیرک سیاسی شده است و گاهی معتدل و اصلاح طلب و گاه نیروی مردمی است، عملکرد آقای زارعی را‌ منطبق با تراز جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نمیدانم، آقای تاجگردون با عملکرد قوی بی انصاف است، اقای زارعی را در تراز انقلاب اسلامی نمیدانم و به عملکرد مجلس  فعلی نمره ۱۲ میدهم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
تو یکی وابو مثل حاج زارعی محبوب و دوست بقیعش رابزار برای خودت
نام:
ایمیل:
* نظر: