به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴
دکترای دانشگاه منچستر انگستان هم به جمع کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا پیوست.
به گزارش خبردنا، " دکتر منصور پرویزی"، متولد یکم اردیبهشت ۱۳۳۴ و دارای مدرک دکترا از دانشگاه منچستر انگلستان و البته دارنده سه کارشناس ارشد سدسازی از دانشگاه تهران ، دانشگاه پل و راه فرانسه و ژئو تکنیک انگلستان نیز کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا سد.

وی دارای یک کارشناسی آب از دانشگاه جندی شاپور اهواز در سال های ۱۳۵۳ تا ۱۳۵۷ قبل از انقلاب بوده که متاهل، دارای ۳ فرزند دختر که ۲ دختر از این دختران دانپزشک و یک دختر دیگر داروساز در انگلستان هستند.

دکتر پرویزی به خبردنا گفت که وی همکلاسی ۶۰۰ دانشجوی ایرانی در منچستر انگلستان بود که همگی آنان کارت اقامت گرفتند اما وی در همان سال ۲۰۰۰ میلادی به ایران بازگشت.

این کاندیدای انتخاباتی، در سال ۱۳۶۷ مدیر عامل آب و فاضلاب استان و در همان دوران مدیرعامل آب منطقه ای استان نیز بوده است.

دکتر پرویزی، استقلال ادارات کل آب های استان را از افتخارات خود می داند.

وی بهرام تاج گردون را محبوب ترین نماینده استان می داند و البته به " سیدضیاالدین رضاتوفیقی " از فعالان سیاسی اصلاحات هم علاقه خاصی دارد.

البته این کاندیدای انتخاباتی از دکتر روشنفکر دیگر کاندیدای انتخابات یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به نیکی یاد می کند و وی را شاگرد خود می داند و تاکید می کند دکتر ارژنگ رییس اسبق دانشگاه دولتی یاسوج هم تاحدودی وی را احترام می کرد

دکتر پرویزی معتقدست که هیچ چیزی در استان کهگیلویه و بویراحمد سر جای خودش قرار نداشته و استانداردها اصلا وجود ندارد.

وی علاقمندی فراوانی به استان چهارمحال بختیاری و قشقایی ها دارد و البته دلیل حضور خود در زادگاهش را تنها تلاش برای خدمت مردم دیارش می داند.

دکتر پرویزی باوجود داشتن تمام بسترهای خروج از ایران هم اکنون در یاسوج سکونت دارد و یاسوج را به منچستر انگلیس ترجیح می دهد.

این کاندیدای انتخاباتی، آرام ،متین ،متواضع و همواره لبخند بر لب است و در زمان مصاحبه با وی احساس نکردیم که ایشان با داشتن این همه مدارک عالیه علمی و یا توان اسکان در انگلیس فردی با چنین روحیاتی باشد.

دکتر پرویزی البته به تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه تاریخ فراز و نشیب استان در قبل از انقلاب آگاهی های فراوانی دارد و وقتی آنها را نقل می کند گویی در آن دوران زیسته است.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فیروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
2
0
دکترا از هر جا که گرفته باشد.... رشته شون نامرتبط است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
1
3
درود بر پرویزی قهرمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
3
مگه بقیه نماینده ها برا انتخابات کدومشون رشته تون مرتبط با نمایندگی بود؟خیلیاشون هم دکتری نداشتن و بامدرک فوق لیسانس برا دو دوره متوالی نماینده شدن،اتفاقا ایشون رشته دکتری عمران هستش،که تو کمیسیون عمران مجلس اگه باشن خیلی از اعتبارات رو میتونن بیارن،پس لطفا فرافکنی نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
2
دورد بر دکتر پرویزی
ج .ج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
0
تو مملکت ماهمه چی گل و بلبله .حتما باید مدرک علوم اسلامی از دانشگاه قم داشته باشه تا بشه واجد شرایط.همین افکار مریض بوده که مملکت رو به اینجا رسونده
نام:
ایمیل:
* نظر: