به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۹۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
پیگیری های " خبردنا " از منابع مختلف نشان می دهد که در لیست اصلاح طلبان تهران مهندس " محمدعلی افشانی " شهردار سابق تهران تنها کهگیلویه و بویراحمدی حاضر در این لیست خواهد بود و اصلاح طلب دیگری از استان در این لیست حضور نخواهد داشت .
خبردنا :  لیست اصلاح طلبان  و اصولگرایان تهران برای انتخابات مجلس اسفند ماه در حال نهایی شدن است.

پیگیری های اختصاصی "خبردنا "  از تهران نشان می دهد لیست های مختلف گروههای سیاسی تهران در حال نهایی شدن و خوشبختانه تعدادی از فرزندان استان در این لیست ها دیده می شوند .

پیگیری های " خبردنا " از منابع مختلف نشان می دهد که در لیست اصلاح طلبان تهران  مهندس " محمدعلی افشانی " شهردار سابق تهران تنها کهگیلویه و بویراحمدی حاضر در این لیست خواهد بود و اصلاح طلب دیگری از استان در این لیست حضور نخواهد داشت .  

پیگیری های " خبردنا " از شورای عالی اصلاح طلبی تایید می کند که هرچند برخی اصلاح طلبان دیگر هم استانی قصد دارند در این لیست حضور داشته باشند اما نظر مجمع اصلاح طلبان  فقط بر روی " افشانی " مثبت است و اگر همین روند استمرار داشته باشد قطعا افراد دیگری از استان در لیست اصلاح طلبان حضور نخواهند داشت .

این پیگیری ها از  طیف سیاسی اصولگرایان هم تایید می کند  که آقایان " اسفندیار آزاده ، سید نورالله موسوی نیا ، دکتر یعقوب زراعت کیش و  دکتر ستار هدایتخواه " بخت مناسب برای ورود به لیست های مختلف اصولگرایی در تهران را خواهند داشت  که در صورت ائتلاف این لیست قطعا شاهد حضور دکتر " ستار هدایتخواه و برخی از عزیزان ذکر شده هستیم .

همچنین جلسات هماهنگی زاگرس نیشینان در سکوت خبری و بدور ازهیاهوی رسانه ای برای حمایت از فرزندان زاگرس در هر دو لیست ادامه دارد .






انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Germany
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
بالاخره معلوم شد که اصلاحطلبان برای بقا حداقلی نیاز به یه خونه تکونی اساسی دارند لیست امید مجلس دهم که اکثرا معامله گر و "وکیل الدوله" بودند حقیقتن مردم رو مایوس کردند در مورد دیگر دوستان که نام بردید از بین اونها فکر میکنم ستار هدایت خواه با اقبال بیشتری برای حضور در لیست اصولگرایان برخوردار باشه من همینجا از همه دوستان و قوم بزرگ لر ساکنین پایتخت درخواست حمایت همه جانبه را برای برای این دوستان فارغ از خط و باند را دارم. انچنانکه استحضار دارید مسعود پزشکیان برای کسب کرسی وزارت و روسای کمیسیون های مجلس برای ترک ها با اقای قاضی پور یک دست و یک صدا میشه
سورنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
انشالله که محمد علی وکیلی ....... تو این لیست نباشه تا تفاوت منفعت طلبی و اصلاح طلبی معلوم بشه...
ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
چرا دکتر هدایت خواه رفت تهران مگر ایشان باید نمایند بویراحمد ودنا شوند ولی رفته اند تهران در حال حاضر اصولگرایان نماینده خوبی ندارتد چونکه من خودم اصوالگرای هستم در حال حاضر باید اصولگرایان در یاسوج جمع شوند بهیک نماینده خوب رای دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
لیست اصلاحات در دور گذشته با حداقل فکر و اندیشه بود
نام:
ایمیل:
* نظر: