به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۹۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
نماینده ی کنونی در چهار سال گذشته، نهایت تلاش خود را برای رفع موانع توسعه یافتگی کهگیلویه به کار گرفت و سزاوار این حجم دریدگی افراد به قولا شاعر نیست.
خبردنا -  سید هاشم تقی زاده سوق : اخیرا شعری به سرایندگی آقای آرش تقوی در فضای مجازی تکثیر شده که لازم دانستم توضیحاتی را جهت روشنگری و  تنویر افکار عمومی عنوان کنم.

سید محمد موحد،  همیشه و در همه حال بر رعایت اخلاق تاکید نموده و هرگز نسبت به رقیب و رقبای خود بر طبل دشمنی نکوبید. ایشان معتقد به رعایت اخلاق در تمام امور هستند.

شعری که توسط آن نویسنده سروده شد، باعث ایجاد تشنج و تقابل عشیره ای خواهد بود. ِآن شعر بدور از اخلاق، ادب و متانت است و با منش و جریان فکری آقای موحد فاصله دارد.

در عصری که قلم صلاح روشنگری است ، باید حرمت آن را حفظ نمود و بر طبل نزاع قومیتی نکوبید.

تقابلِ عشیره ای سیره ی افراد ضعیف النفس است و در جوامع امروزی عملی تقبیح شده است‌.

نماینده ی کنونی در چهار سال گذشته، نهایت تلاش خود را برای رفع موانع توسعه یافتگی کهگیلویه به کار گرفت و سزاوار این حجم دریدگی افراد به قولا شاعر نیست.

نقدهای زیادی به نماینده ی محترم وارد است که جمع بندی آن، عدم همراهی با نماینده ی محترم در انتخابات آتی خواهد بود.امید که نظام مقدس از وی در سنگرهای بیشمار خدمت گذاری مملکت نهایت بهره را ببرد.

فضای مجازی، فرصت مناسبی است تا  کاندیدا به همراه  حامیان و هوادارانشان برنامه های خود را ارائه دهند و از حاشیه های کاذب پرهیز کننداما متاسفانه هر چه به زمان تبلیغات رسمی انتخابات نزدیک تر می شویم، شاهد دریدگی متعدد هواداران کاندیدا هستیم که این عمل زننده، زیبنده ی مردم شریف کهگیلویه نیست.

از این رو عنوان می کنم، شعری که با نیت تقابل و نزاع عشیره ای سروده شده و اخیرا در فضای مجازی استان انتشار داده شده، هیچ ارتباطی با ‌جریان فکری آقای موحد ندارد.

 جریان آقای موحد، تمام کاندیدای محترم را ابتدا  به چشم رفیق می بیند و بعد رقیب  که فردای انتخابات و حاصل شدن نتیجه، این پیوند دوستی حفظ و تداوم خواهد داشت.

در پایان خودم، سپس همه ی عزیزان را دعوت به رعایت اخلاق و تلاش برای تبلیغات سالم و صحیح  می کنم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هاشمو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
هاشمو میخوای بگی از سیاست سر در میاری بخدا الفبای سیاسی هم بلد نیستی. ضمنا هاشمی بی ادبی و دروغ گفته باید جوابش بدن. شما هم کاسه داغ تر از آش نشو بچه
تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
ما بالاخره نفمیدیم این هاشم تقی زاده اصلاح طلبه یا اصول گرا انگار رفیق دزده و شریک قافله
نام:
ایمیل:
* نظر: