به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۹۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
حیف است لاریجانی از چرخه مسئولیت ملی کنار برود البته عرض کردم حتما او برای این تصمیم، دلایلی دارد. لاریجانی از بدو انقلاب در بخش های مختلفی بود، تلخ و شیرینی‌، کامیابی‌هایی زیادی در شیوه حضورش داشته است و نقدهایی واردی بر او هست. البته برخی از این نقدها فراتر از انصاف نسبت به او در این سال‌ها بوده اما من منصفانه بخواهم بگویم به نظر من، نبودش برای کشور حیف است.
خبردنا :  عضو هیات رئیسه مجلس درباره حضور قالیباف و ثبت نام وزرای دولت احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم گفت: این دوستان پرونده‌شان پیش ملت روشن است.

«محمد علی وکیلی»، عضو هیات رئیسه مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا درباره «کناره‌گیری علی لاریجانی از شرکت در انتخابات» گفت: لاریجانی حتما برای کناره‌گیری دلایل خاصی دارد. حیف است لاریجانی در مجلس نباشد. تجربه لاریجانی در مجلس، تجربه گران سنگی بود. اداره مجلس توسط لاریجانی اداره آسانی نبود. لاریجانی در اداره صحن از تبحر ویژه‌ای برخوردار بوده و البته تجربه‌اش در تصمیمات کلان کشور تجربه دیرپایی است.

او ادامه داد: حیف است لاریجانی از چرخه مسئولیت ملی کنار برود البته عرض کردم حتما او برای این تصمیم، دلایلی دارد. لاریجانی از بدو انقلاب در بخش های مختلفی بود، تلخ و شیرینی‌، کامیابی‌هایی زیادی در شیوه حضورش داشته است و نقدهایی واردی بر او هست. البته برخی از این نقدها فراتر از  انصاف نسبت به او در این سال‌ها بوده اما من منصفانه بخواهم بگویم به نظر من، نبودش برای کشور حیف است.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره حضور قالیباف و ثبت‌نام وزرای دولت احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم گفت: البته این دوستان پرونده‌شان پیش ملت روشن است. ممکن نیست، ملت ایران به دلیل مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد، دوباره آنها را انتخاب کنند. مهم‌ترین شاخص رقابت اسفند 98 دو جریانی است که یکی از آن جریان، به مردم اعتقاد ندارد. امید جریان مخالف، نیامدن مردم است و یک جریان دیگر هم همه اعتبار خود را در آمدن مردم می‌داند.

او گفت: این دو جریان یکی خود را پیروز از پیش، به شرط غیبت مردم می‌داند و یکی‌ دیگر همه اعتبار و شانس پیروزی‌ خود را به آمدن مردم می‌داند. یعنی یک جریان معتقد به مردم و یک جریان غیرمعتقد به مردم است. جریان غیرمعتقد به مردم کارنامه‌اش در طول این سالیان معلوم بوده است. عملکردشان را مردم هم در قالب دولت وقت و هم در قالب مجلس هفتم، هشتم و نهم دیدند. وضعی که امروز گرفتار آن هستیم، بخش مهمی از آن، محصول دوران طولانی حضور دوستان بوده است.

این عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حتما مردم به این تفاوت‌ها توجه دارند. جریان ما جریان قابل نقدی است. اشکالاتش در جای خودش محفوظ است. انتظارات مردم به مراتب بیش از آنچه که در کارنامه ما بوده، هست. ما تلاش‌مان را کردیم الان هم به امید اینکه گرفتار یک وضعیت به مراتب بدتر نشویم، در انتخابات شرکت کردیم.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بزرگوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
آقای وکیلی..................... برای لاری جانی
کسی که به بهترین شکل مجلس شورای اسلامی خانه ملت را تبدیل به زباله دان کرد
درمانده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
نفرین بر ..... و این دولت که زندگی مردم را به غارت کشاندین و تازه در مورد خادمین واقعی مردم اینگونه صحبت میکنید
اصلاح طلب خسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
والا رو رو برم
چقدر از عملکرد خودشون راضین خخخ
طلبکارم هستین نه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
0
واقعا جای تعجب است که عملکرد خودش و لاریجانی مشخص است و دیگران را متهم می کند، شما از آنها بدتر عمل کردید ، ...................
نام:
ایمیل:
* نظر: