به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۹۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
با حضور تاجگردون:
غلامرضا تاجگردون همراه با معاونت روستایی ومسکن کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن در روستاهای دیل و مارین گچساران جهت افتتاح چند طرح حضور و در آیینهای مربوطه شرکت کردند.
سالن ورزشی چند منظوره روستای مارین گچساران افتتاح شد

به گزارش خبردنا، با حضور معاونت روستایی ومسکن کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن، نماینده گچساران  و دیگر مسوولان سالن ورزشی چند منظوره روستای مارین از توابع گچساران افتتاح و به بهره برداری رسید.

 در این آیین حسین جنتی پور اظهار کرد:  این سالن در ابعاد۲۴  در ۴۸ متر مربع احداث شده است.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سالن ورزشی چند منظوره در ده فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شده است، گفت: این سالن  با اعتباری بالغ بر ۲۹میلیارد ریال افتتاح و به مرحله بهره برداری رسیده است.

  وی با بیان اینکه سالن ورزشی چند منظوره روستای مارین  در مساحتی به متراژ   یک هزار و ۱۵۴ متر مربع احداث شده است، خاطرنشان کرد: در این پروژه ۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری، زیرسازی  و بیس و آسفالت  به متراژ۲۵۰۰ متر انجام گرفته است.

طرح گردشگری روستای دیل گچساران افتتاح شد

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: روستای دیل دارای اصالت و تاریخ ماندگار و مهم است.

غلامرضاتاجگردون با اشاره به اینکه در فضای مجازی مشاهده می‌شود که بیان دارند چرا این طرح‌ها نیمه تمام رها شده است، گفت: این افراد چرا نمی‌گویند در قدیم کاری صورت نگرفته در چند سال گذشته کارهای ارزشمندی انجام شده اما هنوز کارهای دیگری نیز باقی مانده که باید اجرا شود.

وی افزود: باید ظرفیتها و پتانسیلها را به صورتی فعال کرد که مردم احساس کنند می توانند اینجا کار کرد و ارزش افزوده را اضافه کرد.

تاجگردون بیان کرد: در بارندگی سال گذشته  به واسطه ایمن سازی و کانال سازی در این روستا خسارت چندانی در برنداشته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: روستای دیل در اجرای طرح گردشگری در آغاز راه است و باید در این راه به سرعت گام برداشت که این امر با همکاری و مشارکت مردم، دهیاران و شورا و ریش سفیدان انجام خواهد شد.



نام:
ایمیل:
* نظر: