به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۹۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
واکنش سردار هاشمی به جواب ندادن به تماس های تلفنی:
واقعا هرکسی جای من باشد بینک و بین الله نمی تواند پاسخگو باشد، برخی می گویند فلان کس جواب گوشی اش را می دهد، آقا هرکس بیکاره می تواند جواب گوشی بدهد و این طبیعی است، طرف بیکار است و خونه اش از صبح تا شب نشسته و غیر خونه اش هم چیزی ندارد ، مسوولیت نداره و می تواند به تلفن ها جواب بدهد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در کلیپی کوتاه در پاسخ به این سوالات که برخی می گویند شما به وعده های تان عمل نمی کنید و جواب تلفن را نمی دهید، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبردنا، " سردار عدل هاشمی پور " در این کلیپ در پاسخ به این سوال که برخی می گویند شما وعده های تان را عملی نمی کنید، اظهارداشت: برخی توقعات از ما مالی و برخی از توقعات کاری است، از لحاط مالی دست ما بسته است، مثلا برای شهریه دانشجو می شود جایی رو زد و پیگیری کرد، اما کس دیگری نامه می دهد که من 200 میلیون تومان دیه به ایشان بدهم  و این را هم وعده می نامد و وقتی نتوانستم این پول را تامین کنبم آن عزیز می گوید ما به وعده مان عمل نکردیم. 

وی گفت: 42 هزار نامه در سیستم ما ثبت شده که 50 درصد آن مالی است و اعداد این نامه ها هم کلان است، بنظر شما واقعا می توان به تمام این نامه های مالی پاسخ مثبت داد و یا آنها را عملی کنیم؟ 

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: "من که هیچ، بانک مرکزی هم نمی تواند آن را عمل کند، من می گویم پیگیری می کنم و نامه را به خیرین ارجاع می دهم و اینکه یک خیر آن را انجام دهد یا خیر ، آن بحث دیگری است و اینطور نسیت که آن را من موظف به پرداخت بکنم."

هاشمی پور با بیان اینکه وقتی منطقه ام مرتب با مردم در ارتباط دارم، خاطرنشان کرد: به صراحت می گویم که یکساعت از مرخصی 90 روزه من از مجلس تاکنون دنبال کار شخصی و خانوادگی ام نرفته ام درحالیکه 30 روز از مجلس می توانم به هرجایی دلم خواست بروم و این حق مسلم من است که کار شخصی ام را انجام دهم اما همین را هم بر خودم هم حرام کرده ام چون حوزه ام یک حوزه استثنایی است. 

وی گفت: صبح تا ظهر در مجلس هستم و از سویی جواب دادن به تلفن را در مجلس ممنوع کرده اند، از ساعت 2 تا چهار و 4 و نیم چون عضو کمیسیون انرژی هستم و مسوولیت دارم باید در کمیسیون باشم و وقتی از کمیسیون به مجلس برمی گردم می بینم که حدود 50 نفر در جلوی مجلس منتظر هستند و باید آنها را هم ببینم. 

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسللامی افزود: شما جای من باشید، از صبح تا شب کسی که در تهران است با این مشغله ها چکار باید بکند؟

هاشمی پور با بیان اینکه به جرات و حسارت می گویم شاید 50 بار در مجلس ناهار نمانده ام و این ها را همگی نوشته ام.، ادامه داد: مجلس از 12 تا 2 تعطیل است و در این فاصله سریع به وزارتخانه ها می روم و بدنبال پروژه ها و اعتبارات آنها هستم، چون عمده پروژه های من ملی هستند و باید از این فرصت استفاده می کنم و در همان وزارتخانه یه لقمه ای می خورم و کارم را هم پیگیری می کنم و دوباره به کمیسیون برمی گردم. 

وی افزود: وقت من در شبانه روز چقدر است؟ 180 هزار نفر شماره تلفن من را دارند و چطوری می توان در این فاصله بین برگشت از وزارتخانه ها به مجلس پاسخ تلفن ها را بدهم؟

این نماینده مجلس با تاکید براینکه هرکس هم خودش را می بیند و دیگران را نمی بیند و کمتر کسی به کارهای عام المنفعه توجه دارد، یادآورشد: طرف هم  فقط مشکل خودش را می بیند و  می گوید پتروشیمی برای چی من است درحالیکه اگر پتروشیمی راه بیفتد 2 هزار شغل در آن ایجاد می شود و ممکن است فرزند همین طرف در پتروشیمی سر کار برود.

هاشمی پور گفت: برای کار فردی کردن هم کوتاهی نکرده ام، آمار اداره کار استان، نرخ بیکاری کهگیلویه را 16 درصد اعلام کرده و گچساران با آن قدرتش و با آن نفت ش هم 16 درصد است و نرخ بیکاری را از 22 و نیم به 16 آورده ام و دارم تلاش می کنم در دور بعد از نرخ را تک رقمی کنم و این کار را خواهم کرد.

وی افزود: واقعا هرکسی جای من باشد بینک و بین الله نمی تواند پاسخگو باشد، برخی می گویند فلان کس جواب گوشی اش را می دهد، آقا هرکس بیکاره می تواند جواب گوشی بدهد و این طبیعی است، طرف بیکار است و خونه اش از صبح تا شب نشسته و غیر خونه اش هم چیزی ندارد ، مسوولیت نداره و می تواند به تلفن ها جواب بدهد.

هاشمی پور از مردم حوزه انتخابیه اش خواست وی را با سایر کاندیداهای انتخاباتی مقایسه نکنند و ادامه داد: مرا نباید با دیگران با این بار سنگینی که بر دوش دارم مقایسه کنند.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصلاح طلب کهگیلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
با حال افراد که به قول جنابعالی بیکارند مقایسه نمیکنیم؛ با زمانی مقایسه میکنیم که مانند شما مشغله داشتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
جناب سردار سلام
جنابعالي اصولا نبايد جز پيگيري أمور حوزه انتخابيه و پاسخگويي به موكلين خود وطيفه اي داشته باشيد به اين دليل كه ساير وظائف يك نماينده مانند نظارت و قانونگذاري نه تنها از شما بر نمياد بلكه انتظاري نيز در اين حوزه از شما نميرود لذا بديهي است كه موكلينتان تنها به اين أمور جزئي به شما دلخوش باشند حال اگر شما نتوانسته ايد ارتباط خود با حوزه را مديريت كرده و به شيوه هاي سنتي مانند تماس تلفني اكتفا كرده ايد ناشي از عدم نوآوري خود شماست پس لطفا منتي بر سر مردم نگذاريد
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
همین بیکاری که فرمودی قبلا هم نماینده بودوجواب می دادتازه میهمان نوازی هم میکرد ده برابرشماره های ذخیره شده حضرتعالی راهم دارد زمان بیکاری اش هم کارآیی اش ازشمابیشتروبهتره بوده قضاوت بامامردم است نه باشماها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
نه موحد و نه عدل.. نمیدانم برخی از مردم چرا اسیر این تاریخ گذشته ها هستند هنوز؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: