به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۹۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
وی اظهارکرد: کار کسانی که اقدام به انتشار این خبر کذب کرده اند، خلاف قانون بوده و تحت تعقیب قانونی قرار می گیرند.
خبردنا: رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبر اعلام تایید صلاحیت ها از سوی هیئت های اجرایی تایید نمی شود و کذب است.

به گزارش "خبردنا" ، «احد جمالی» ، در گفت و گو با رسانه ها افزود: خبر منتشر شده در خصوص تایید و رد صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهم استان از سوی هیئت‌های اجرایی تایید نمی شود و کذب است.

وی اظهارکرد: کار کسانی که اقدام به انتشار این خبر کذب کرده اند، خلاف قانون بوده و تحت تعقیب قانونی قرار می گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم اخبار موثق را از زبان رئیس ستاد انتخابات استان و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کنند، بیان کرد: زمان اعلام تایید صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهم روز چهارشنبه، ۲۷ آذر ماه است.

به گزارش"خبردنا"، خبری مبنی بر تایید صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهم از سوی برخی پایگاه‌های خبری استان و در فضای مجازی در حال انتشار است.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گروه غیر رسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
ای برادر شما رسما اعلام می کنید اما شما که نمی توانید جلو خبرهای غیر رسمی را بگیرید!!!!!!!!!!!!!
ما گروه های رسمی سازمانی داریم و گروه های غیر رسمی سازمانی!!!!!!!!! اصل کار سازمان را گروه های غیر رسمی انجام می دهند و گروه های رسمی خوابند تا بیدار شوند کار تمام است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
عدل رد شد قطعی هست
خخخخخخخخخخ
از طرف مردم بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
با عرض سلام سایت وزین و بروز خبر دنا
قبلا مردم شهرستان بهمئی خواستار تغییر نام مرکز شهرستان بهمئی از لیکک به "بهمن شهر " بودند و فکر کنم در شورای اول شهر لیکک هم تصویب گردید ولی متاسفانه نمی دانم چه عاملی باعث عدم اجرایی آن می شود البته به نظر می رسد افراد غیر بومی و افرادی که بهمئی اصیل نیستند ولی ساکن شهرستان بهمئی هستند یکی از عوامل غیر اجرایی تغییر نام مرکز شهرستان از لیکک (که شاید اسم بی مسمی باشد) به "بهمن شهر" باشد لذا از آن رسانه مردمی و متعهد تقاضای یاری و راهکار و تبلیغات لازم و یادآوری به مسئولین شهرستانی و استانی را در این زمینه داریم در ضمن از آن سایت لازم است تشکر به عمل آید که به دنبال نام بردن از لیکک فوری اشاره به مرکز شهرستان بهمئی می کنید امیدوارم منبعد در صدا و سیما استانی و ملی و دیگر ادارات به جای لیکک از لفظ بهمئی و یا شهر "بهمن شهر" بهمئی باشیم منتظر اقدامات آن سایت و دیگر سایت های محلی در این زمینه هستیم موفق باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر: