به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
کاندیدای اصلاح طلبان بویراحمد و دنا :
وی گفت: پس کمک کنید که نحوه انتخاب ما از عزت خودمان شروع شودو نگذارید با انتخاب مدیران یا نمایندگانی اول عزت خودمان را زیر سوال ببریم .
خبردنا: کاندیدای اصلاحطلبان بویراحمد و دنا گفت :برای رسیدن به مرحله تکامل می بایست در مسیر رندگی رشد کنیم و برای رسیدن به این رشد نیاز هست که در زندگی تغییراتی ایجاد شود،لذا تغییر و رشد کلماتی هستند که همواره کنار هم هستند .

به گزارش"خبردنا"، شاپور رمضانی در جمع اهالی کالوس گفت: زمانی رشد می کنیم که مسیری را در زندگی تغییر دهیم ،اما تغییر به سادگی اتفاق نمی افتد این تغییر مسیر تدریجی است که باید تداوم و تحمل در مسیر داشته باشیم .

وی افزود:باید بلند شویم و اعلام کنیم که از چه ناراحت هستیم و چه چیزی ما را راضی می کند و برای آنکه تغییر را ایجاد کنیم میبایست جهت تغییر را مشخص کنیم ما نیازمند یک هدف هستیم تا در جهت آن حرکت کنیم .

رمضانی گفت: هدف ما اعتلای سرزمینمان ایران است دنبال این هستیم که زندگی مان پر از آرامش باشد دنبال این هستیم که خودمان و فرزندانمان شاد باشند .

این کاندیدای انتخابات مجلس  اظهار داشت: دنبال این هستیم که مدیران و نمایندگان ما عدالت محور و پاسخگو باشند تا مردم کمتر حسرت بخورند وآرزوهای ناچیز کنند ،یک عمر بدنبال فردایی بهتر و برای حرکت در این مسیر باید مدیرانو نمایندگانی باشیم که در مرحله اول صداقت داشته باشند ،هدف شان در جهت خدمت به مردم و حرکت شان برای مردم باشد و برای مسیر و هدفی که حرکت می کنند کیسه ای ندوخته باشند .

وی تصریح کرد: کسانی نباشند که بفکر مافیای اطرافشان باشند و درکنار حرفهایشان برای کشور مطامعی برای اطرفیان داشته باشند .

رمضانی گفت: نماینده باید شجاعت در کنار ایستادن کنار مردم را داشته باشد و هیچ چیزی آنها را از هم جدا نکند و با عزت و احساسات مردم بازی نکند ، به اعتماد مردم احترام بگذارد .

رئیس اسبق دانشگاه یاسوج گفت: در همین روستا یا روستای من و در جای جای این شهرستان بودند مردمانی هستند که شاید تمام دارایی شان قیمت یک پراید نشود اما وقتی اسم شان می آید تعظیم می کنیم مردم به آنها اعتماد می کردند و آنها مقابل اعتماد مردم سر تعظیم فرو می آوردند .

وی گفت: آن زمان اگر کسی زیر قولش می زد رسوا می شد و برای مردم ارزشی نداشت ما در یک جامعه عشیره ای زندگی می کنیم و در این جامعه بزرگ شده ایم همه می دانیم چه چیزی برای ما ارزش بود ،؛اعتماد برای آنها خط قرمز بود اما فقر خط قرمز مردم آن زمان نبود .

رمضانی اظهار داشت: دزد هم اگر بود جوانمردی می کرد دله دزدی نمی کرد مال مردم را ناجوانمردانه نمی خورد آنها کالایی که قابل خرید و فروش باشد نداشتند اما جوانمردی شان را هم نمی فروختند .

وی افزود: اما در جامعه امروزی عده ای وجود دارند که اعتماد و پیمان مردم را قابل خرید و فروش می دانند من این را توهین و بی احترامی به عزت مردم می دانم ، مردم نیازی به بوسیدن ، تعظیم کردن و شرکت در مراسمات فاتحه ندارند این ها روش های دزدی مدرن است که عزت مردم را زیر سوال می برد .

رمضانی گفت: اگر فردی مبلغی را از دست دهد یک ماه دو ماه ناراحت می شود اما اگر کسی به شما بی حرمتی کند کلک بزند و روی پیمان خودش نایستد و از احساسات مردم به اسم مصالح مملکت و شهر سواستفاده کند شما آن را هیچ وقت فراموش نمی کنید چون حرمت ، عزت و شرافت شما قابل خرید و فروش نیست .

کاندیدای اصلاحطلبان بویراحمد و دنا گفت: بدترین نوع بی احترامی اینست که از اعتماد مردم سواستفاده شود همه مردم ما شریف هستند و همه با شرافت هستند اگر کسی از این روستا ناخواسته ماندگار می شد و شب را در منزل یکی از شما به صبح می رساند چنانچه قصد پرداخت وجهی در مقابل اقامت در منزل شما را داشت شما آن را بدترین بی احترامی بخود می دانستید ، اما مردم عزیز این وضعیت امروز جامعه ماست که همه می بینید که چه بازی هایی با ما نمی شود .

وی اظهار داشت: من از خودم می پرسم آیا این وضع قابل تغییر هست و من به عنوان فرزند شما که در این مسبر قدم بر می دارم چه کالایی دارم به شما عرضه کنم و دست آخر می خواهم چه چیزی را عوض کنم ؟

رمضانی افزود: اگر از میان مردم و برای مردم و مملکت و عزت آنها با صداقت بلند شوی می شود وضعیت را تغییر داد ، افلاطون می گوید سیاست مداران از زیر درخت گردو بعمل نیامدند ما آنها را پرورش دادیم .

وی گفت: پس کمک کنید که نحوه انتخاب ما از عزت خودمان شروع شودو نگذارید با انتخاب مدیران یا نمایندگانی اول عزت خودمان را زیر سوال ببریم .

رمضانی تصریح کرد: من در این مسیر بدون پول اما با صداقت آمده ام تا به عزت ، اعتماد و شرافت مردمم بی احترامی نکنند و می خواهم در این مسیر اعتماد مردمم را با اعتماد پاسخ بدهم می خواهم صدای رسای شما باشد و سخنم حرف دل شما باشد .

وی افزود: فرزند این سرزمین و بویراحمد هستم و می خواهم از بین مردم بلند شوم و برای این مردم و همواره سر عهدی که به شما داده ام در هر شرایطی خواهم ماند .

در پایان این جلسه یکی از حاضرین در جلسه از رمضانی پرسید راست می گویند که شما بنفع یکی از کاندیداها کنار می رود صحت دارد .

رمضانی در جواب این فرد گفت: همه صحبت های ما در امروز این بود که به اعتماد مردم ضربه نزنم ، هیچ چیز جلودار بنده در این مسیر نیست رای بنده روز دوم اسفند ماه فقط و فقط شاپور رمضانی است رای شما کیست (با خنده)

وی افزود: واقعیت اینست که این صحبتی که شما فرمودید بنفع کسی کنار بروم تبلیغات شومی است و بی اخلاقی است که برخی دوستان راه می اندازند اگر می خواستم برای کسی کنار بروم اصلا ورود نمی کردم اگر می خواستم به نفع آن فرد خاص کنار بروم دور قبل به همان فرد رای می دادم .

وی گفت: این یک بی اخلاقی است از طرف دوستانی که قافیه را باخته اند ، نمایندگی هم می تواند شرافت و خدمت داشته باشد و هم منافع برای دوستان ، اگر یک جمعی بمن اعتماد نکنند کنار می روم اما اگر منافعی در ذهن ما باشد آنها را نمی توانیم از دست دهیم .

رئیس اسبق دانشگاه یاسوج گفت: در لوداب هم که بودم باز همین حرف شما را به من زدند اگر می خواستم بنفع کسی کنار بروم برخوردهای گذشته من با دوستان به گونه دیگری بود، ولی صادقانه می گویم زندگی من را قبل و بعد از انتخابات مقایسه کنید من با تمام وجود آمدم و باز هم می گویم هیچ چیز جلودار مان نیست ولی با همین زبان صادقانه ای که خیلی ها با آن دروغ می گویند می گویم کنار شما و پشت شما هستیم و هیچ چیز نمی تواند این جریان را از مردم جدا کند .

نام:
ایمیل:
* نظر: