به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
ملت شریف ایران به هوش باشیم که امپراطوری رسانه ای استکبار و عوامل آن نقشه های شوم و بزرگی در سر دارند!باید نگاه مان به علی باشد، و به ولی !!
خبردنا - حمدالله مبشری:ملت بزرگ، بصیر،ولایت مدار و انقلابی به هوش باشیم!! ایران کانون ارتش بیست میلیونی و وارث آریوبرزن است. مامرثیه سرای خون سیاوشیم، ایران مآمن امن پذیرش اهل بیت پیامبر از بیداد گری بنی العباس  بود،و این افتخار را درتاریخ به نام خود ثبت کرد،ما اولین ملتی بودیم که بعداز قرنها حکومت اسلامی نبوی وعلوی را بنیان نهادیم.ایران سرافراز افتخار دارد که گستره اسلام حقیقی و علوی را جهانی نمود و امروز کعبه دلهای مومن به خدا وعاشقان اهل بیت در این کره خاکی هست ، هیچ مرزی در کره خاکی بی حضور یاران مظلوم علی(ع) نیست.

ما فرزندان خمینی کبیر و لبیک گویان خامنه ای مظلوم هستیم! تاریخ را ورق زدم، حضور ایرانی را در جهانگشایی سه قاره در دل کره خاکی افتخار میراث داران بشریت دیدم،از آن روی که ایرانی اولین مدنیت را در کره خاکی بنیان نهاد و بین النهرین را مرکز کانون مدنیت برای همه جهان قرار داد به خود بالیدم!! امروز  جنگ آوران واستکبار برای بدست آوردن این کانون و میراث آن در رقابتندوبه هر قیمتی میخواهد آنرا بدست آورند!! آوازه ی ایران وایرانی یعنی پیشینه همه تاریخ! یعنی ورود بشریت به مدنیت.

به قول محقق بزرگ شهید مطهری: اسلام به ایران خدمت کرد و در مقابل ایرانی هم به اسلام خدمت بزرگی نمود.اما؛ما مدعی هستیم که ایران افتخار جهانی کردن اسلام را در کارنامه خود دارد! فلذا این پایان نبوغ و ظهور  ایرانی نیست! اوج شکوه مدنیت ایرانی پرچمی است که با ظهور مصلح کل در کره خاکی به اهتزاز در آید. تاجهانی باشد با یک علم!!این است رویایی ایران و ایرانی !!

اما فراموش نمیکنیم که آوازه جهان شمولی ایران بهای خون سیاوشهای ایلمان بود، امروز خون سرخ قاسم سلیمانی آوازه ایران را در تمامی مرزهای کره خاکی درنوردید و صدور انقلاب را یک شبه به گوش جهانیان رساند! کاری که می‌بایست قرنها و نسلها با بهای سنگین مادی ومعنوی انجام میدادند، خون سرخ حاج قاسم آنی به انجام رساند و ماندگار تاریخ شد.

"فتبارک الله احسن الخالقین"

اما!! واما!!

من یک بسیجی ام دلم گرفته!

همانگونه که در جنگ صفین قرآن را به نیزه کردند و علی رامظلومانه به مسلخ تاریخ بردند!!امروز هم بعداز ریختن خون حاج قاسم، فتنه های دوران چه مظلومانه یاران اورا با جنگ نرم رسانه ای داخل وخارج ترور شخصیت نمودند!! آه مگه دلها سنگ است که در بیان گفتاری همراه با اخلاص فرمانده هوا،فضا نسوزد و اشک حسرت جاری نشود!! بدتر از آن قضاوت‌ها ناصواب برخی به ظاهر خودیها که دل هرانسان آزاده ای را به درد میآورد!!

ملت شریف ایران به هوش باشیم که امپراطوری رسانه ای استکبار و عوامل آن نقشه های شوم و بزرگی در سر دارند!باید نگاه مان به علی باشد، و به ولی !!

هرچند بهای سنگین پاس داشت میراث ایران، اسلام،شهیدان و امام عزیز گرو گذاشتن عرض و خون سرداران وبهترینهای امت است!! اما حراست از خون شهیدان کمتر از شهادت نیست.!!
 ای سردار،فرمانده عزیز تو بهتر از میثم تمار به خمینی وخامنه ای و مردمانت خدمت و سربازی کردی!! فتبارک الله درودتان باد
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
1
تشنه قدرتی/تمام شد برادر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
نام:
ایمیل:
* نظر: