به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۵۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
باید منتظر روزهای آتی برای اعلام لیست نهایی باشیم.
 خبردنا؛ هرچه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم مناسبات سیاسی پیش رو آشکارتر می‌شود و آرام‌آرام زمزمه‌های لیست‌های جناح‌های سیاسی معلوم می‌شود.

به گزارش"خبردنا"، امروز لیستی در فضای مجازی منتشر و ادعا شده که این لیست، لیست نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان با محوریت قالیباف برای انتخابات مجلس خواهد بود.

از قرار معلوم تا اینجای کار سهمیه‌هایی برای بعضی طیف‌ها و جریان‌های اصلی حاضر در انتخابات در نظر گرفته شده است.

از نکات جالب این لیست حضور یکی از جوانان کهگیلویه و بویراحمدی در آن است. مجتبی ثابتی ثابتی جوان دهدشتی با قرار گرفتن در این لیست موجب شگفتی تحلیلگران شده است.

از دیگر نکات قابل توجه و عجیب این لیست عدم حضور ستار هدایت خواه نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا است.

البته این لیست هنوز از سوی شورای ائتلاف اصولگرایان مورد تایید قرار نگرفته و باید منتظر روزهای آتی برای اعلام لیست نهایی باشیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میرزایی نکو نماینده مجلس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
ه گزارش تابناک،قاسم میرزایی نیکو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ طبق اطلاع ما در مرحله اول ۱۲۰ نماینده داوطلب نمایندگی رد صلاحیت شده بودند که شب گذشته یک مرتبه ۳۰ نماینده را تایید صلاحیت کردند.
وی توضیح داد: تا آخر وقت اداری روز گذشته به این نمایندگان گفته بودند که صلاحیتتان رد شده اما به یک باره آخر شب گذشته به یک باره به آنها اعلام کردند که صلاحیتشان تایید شده لذا در حال حاضر تعداد نماینده‌های فعلی که برای انتخابات مجلس یازدهم قصد کاندیداتوری دارند و رد صلاحیت شده‌اند ، ۹۰ نفر می‌باشد.
میر مالک ربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
دکتر مجتبی ثابتی

جوان,نخبه,باتقوا,تراز انقلاب

به امید پیروزی✌
نام:
ایمیل:
* نظر: