به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۵۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
خادم خبر داد:
خادم گفت: پیمانکاری را برای شهرستان کهگیلویه انتخاب کردیم که با توجه به نواقصات قلعه رئیسی و دیشموک تنها برای این مناطق فعال شد .
خبردنا: مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات گازرسانی به امامزاده سید محمود(ع) چاروسا تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش"خبردنا" ، رحمان خادم با بیان اینکه گازرسانی به دیشموک و چاروسا از مهمترین طرح‌های گازرسانی بوده که با ۹۰ درصد پیشرفت کاری در مراحل پایانی است تصریح کرد: تاکنون گاز ۶۴ روستا به بهره‌برداری رسیده است، ۱۶ روستا تا یک ماه آینده گازدار خواهند شد و گازرسانی به ۲۹ روستای این دو بخش در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عملیات گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک در دو فاز صورت گرفت که فاز اول و دوم به طول 16کیلومتر از طولیان در قلعه دختر بود و فاز سوم آن گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک و 108روستا این مناطق بود که از دهه فجر سال گذشته تاکنون گازرسانی شده است.

خادم به وضعیت علمک گذاری در روستای امامزاده سید محمود(ع) چاروسا اشاره و خاطرنشان کرد: در مسیر اصلی قلعه رئیسی و دیشموک روستاهای بودند که عملیات لوله اصلی آنها انجام گرفت که علمک گذاری آنها به دلیل تست و مشخص نشدن پیمانکار پروژه نیمه تمام ماند که مراحل انتخاب پیمانکار انجام گرفت و تمام تلاش بکار می بندیم تا روز آینده این روستاها نسبت به علمک و تا دو ماه آینده علمک آنها به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد  در خصوص مناطق پراکنده قلعه رئیسی هم گفت: پیمانکاری را برای شهرستان کهگیلویه انتخاب کردیم که با توجه به نواقصات قلعه رئیسی و دیشموک تنها برای این مناطق فعال شد که هم اکنون فعال و در دیشموک شروع شد و تا هفته آینده کوچه های نیمه تمام قلعه رئیسی را تکمیل خواهد کرد.

وی به خط اصلی شوتاور هم اشاره و تاکید کرد: فاز چهارم عملیات گازرسانی را تعریف کردیم که در این فاز بیش از 29روستا عملیات گازرسانی آنها آغاز شد که در این بین روستاهای شوتاور، درغک و اسفندان است که هزینه اجرا آن بیش از 340میلیارد ریال است کلیه موارد لازم پروژه خریداری شده است و پیمانکار انتخاب شد از روند پروژه هم بازدید و امیدواریم تا 10روز آینده شروع بکار کند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ممبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
گاز بخش وسیع ممبی چه شد که الان یک متر برف باریده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: