به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
رمضانی گفت: مسیری را با هم شروع کرده‌ایم که هدف آن مسیر اعتلای کشورمان است.
خبردنا: شاپور رمضانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به موضوع رد صلاحیتش واکنش نشان داد و گفت: قطعاً از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم و تا آخر در صحنه می‌مانیم.

به گزارش "خبردنا"، وی  بعد از حضور در دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد و ارائه شکایت به دلیل رد صلاحیتش در پاسخ به سئوالی که نظرتان در باره رد صلاحیتتان چیست؟ و چه اقدامی می‌کنید؟، اظهار داشت: ما قطعاً به صحنه بر می‌گردیم و شک نکنید که ۲ اسفند رأی «ما» شاپور رمضانی است.

کاندیدای اصلاحطلب رد صلاحیت شده تصریح کرد: تا آخر در صحنه می‌مانیم، قطعاً از مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم و امیدواریم زمینه‌ای ایجاد شود که بتوانیم در صحنه بمانیم و به عنوان نماینده مردم به مردم کشورمان صادقانه خدمت کنیم.

رمضانی گفت: مسیری را با هم شروع کرده‌ایم که هدف آن مسیر اعتلای کشورمان است. و گفتمان این مسیر صرفاً خدمت به مردم و مصالح کشورمان می‌باشد.

این استاد دانشگاه یاسوج در پایان تاکید کرد: از اقشار مختلف مردم که بانی و علاقمند این مسیر هستند، خواهشمندم که صحنه انتخابات را ترک نکنند و امیدوار به آینده باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: